Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for at jeg er klar for en brazilian wax..tror jeg..

Noen som kan komme med anbefalinger om hvor i Oslo jeg kan gjøre dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å det har jeg lyst til også, men mannen min synes det virker litt merkelig og måtte reise til noen som skal se og rive av meg håret i underlivet - hmm mannfolk har mange rare tanker vil nå jeg si..... men men

Sikkert vondt da, men tenk så deilig og slippe å barbere seg hver dag der nede........

Gjest Huldali
Skrevet

Alle's beauty clinique tilbyr brazilian vax. De har filialer på Aker Brygge, Egertorget, Oscarsgate, Grunerløkka, st haugen, og Royal Christiania SPA (dette er vist spa avdelingen deres).

Jeg er veldig fornøyd med disse folka. Brazilian vax koster fra kroner 300 hos dem.

Skrevet (endret)

Din Hud og hårpleie hos Jane, www.hudoghaarpleie.no kan anbefales.

Endret av *Shira*
Skrevet (endret)
Din Hud og hårpleie hos Jane,  www.hudoghaarpleie.no kan anbefales.

Ja..jeg elsker henne, hihi..men har kun tatt hudpleie hos henne, ikke brazilian. Tar hun alt over alt? Hehe..

Endret av Lola83
Gjest glamourgirl
Skrevet

Jane er trivelig og dyktig. Har også gått til Camilla på samme sted.

Skrevet

Din hud og hårpleie er veldig bra. Har vært til både Jane, Rachel og sikkert Camilla der.

Brazilian wax: voksing av alt kjønnshår. Du kan evt velge å ha igjen en liten landingsstripe.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Nå har jeg bestemt meg for at jeg er klar for en brazilian wax..tror jeg..

Noen som kan komme med anbefalinger om hvor i Oslo jeg kan gjøre dette ?

Afroditeklinikken gjør det ganske bra og billig, har selv vært der 2ganger nå for brasiliansk voks, og synes de er kjempe flinke, det tar maks 15min.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...