Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dem som håper å bli kjendis men ikke har "riktig utseende" kan jo denne siden være til trøst...

Videoannonse
Annonse
Gjest Silmarill
Skrevet

:hoppe: Hiii, jeg er jo kjempepen jeg!

Kom med flere! :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

:ler:

Jeg er penere enn alle med sminke også jeg, tenk! Slår du den eller? :ler::klovn:

I tilfelle noen ikke skjønte det: :ironi::ler:

Endret av Kake
Gjest Silmarill
Skrevet
:ler:

Jeg er penere enn alle med sminke også jeg, tenk! Slår du den eller? :ler:  :klovn:

I tilfelle noen ikke skjønte det: :ironi::ler:

Vent litt, må se en gang til ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Lurer på hvorfor ikke jeg har meldt meg på Frøken Norge jeg.. Hadde jo vunnet Miss Universe/Miss World LETT!! :ler:

Gjest Silmarill
Skrevet

JA :) Mye penere enn Lisa Kudrow når hun har på sminke :Nikke:

Så mye sminke (kitt) som de andre har på har jeg nok aldri prøvd :ler:

Gjest Silmarill
Skrevet
Lurer på hvorfor ikke jeg har meldt meg på Frøken Norge jeg.. Hadde jo vunnet Miss Universe/Miss World LETT!! :ler:

Ja, og da får du anledning til å prate om at du er mot krig og fred og sånt :ler:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Vi er bare naturlig vakre vi, Silmarill, sånne som oss trenger ikke sminke.. :tunge1:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Ja, og da får du anledning til å prate om at du er mot krig og fred og sånt  :ler:

"Eeeeh..." *tvinne håret og blåse tyggegummi-bobler* "Er i mot sånn krig og fred og politikk og sånn azza!" *blåse flere tyggegummi-bobler*

;)

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Vi er bare naturlig vakre vi, Silmarill, sånne som oss trenger ikke sminke.. :tunge1:

veeeel, jeg går alltid rund med lipglos som har power "lokk" da :sjenert:

enig ellers da *tygger tyggis som fa..* ;)

"Eeeeh..." *tvinne håret og blåse tyggegummi-bobler* "Er i mot sånn krig og fred og politikk og sånn azza!" *blåse flere tyggegummi-bobler*

;)

:ler: Jeg er også finest uten sminke og tvinner håret på samme måte som deg (bare enda fortere) og blåser bobler (bare mye større enn deg da)

Sånn er jeg da :sjenert:

Fred er ut i tilegg azzz :ler:

Endret av Silmarill
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Politikk r vaffal ut azz! Haaallaaaaa?! Vem er'e som gidder å intrisere seg får no sånt a!??! Klarer ik fålk løse problema sine sjæl lizzm???! Bare schedelige greier lizzm, eneste jæj bryr meg om r vem såm r den nye schærsten til paris!! :roll:

Skrevet

I den første linken så vil jeg ikke akkurat si at Queen Latifah så så gæærn ut da. Ja, hun var uten sminke, men hun så ganske så bra ut mener nå jeg!

Skrevet

Mm, en del som var fine også når de ikke hadde på seg sminke - så mye mer naturlige ut. Men så var det dem som ble helt forandra også da.

Liker btw veldig godt den Dove-reklamen i den andre linken. :) Det viser åssen de får alle til å se perfekte ut.

Skrevet

På den øverste linken så syns jeg Jessica Sipmson så helt flott og naturlig pen ut uten sminke, og på den nederste så synes jeg at Halle Berry var flott uten sminke!

Skrevet

syntes også flere av dem var fine også uten sminke jeg da... mange av bildene er jo snakk om dårlig bilder også, både på kvalitet på bildet og på dårlige grimaser.

tror nok hvem som helst hadde fotografert rimelig mye bedre etter proffsminking, proff-fotografering med opplæring i hvordan bruke seg best mulig og på ett bildet tatt i farta av noen som ikke verken bryr seg om verken lys eller uttrykk.

Skrevet
På den øverste linken så syns jeg Jessica Sipmson så helt flott og naturlig pen ut uten sminke, og på den nederste så synes jeg at Halle Berry var flott uten sminke!

helt enig, syntes faktsik Jessica så penere ut uten alle lagene med sminke jeg.. mye mer naturlig.

og Halle Berry ER flott i mine øyne, sminke eller ikke sminke, nydelig ansikt.

Gjest Silmarill
Skrevet

Mange av dem var helt fine uten sminke også, MEN enkelte var uigjennkjennelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...