mokki78 Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Dette var ikke lett, noen som vil hjelpe med forslag til oppsett?
amles Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Slenger meg på denne jeg.. Man bør vel avtale dette i møtet med presten?
090607 Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 vi har blitt kalt inn til et møte hvor organisten , kirketjener og prest er tilstede. Musikk vil være et tema der.
Malama Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Hmm, vi må ordne dette lenge før "praten med presten", så vi må nok ta kontakt med kriken sånn på egen hånd. (sjekka nå hjemmesida til menigheten, og de sier vi må ta kontakt med organsisten, så det skal vi nok gjøre ja. Vi vil få tilsendt forslag til musikk står det, så da får vi nok det) For "praten med presten" skal vi visst ha samme dag som generalprøven vi, torsdagen før vielsen (fordi vi ikke har anledning til å delta på samlivskurset de arrangerer i løpet av våren, ettersom vi bor 35 mil unna krika vi skal vies i) Kirkeprogram har jeg ikke begynt å tenke på hvordan jeg skal lage enda, så der var noe å tenke på ja. Lite aktuelt at disse går i fargene på invitasjonene etc, for det er i kartong, men noe må vi vel finne på. spent å se om noen viser hva de har gjort
090607 Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Kan du ikke bruke kartong på kirkeprogrammet også? Evt kan det i allefall gå i samme farger og skrifttype.
Malama Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Neeei, jeg ser ikke for meg å lage dem i stiv kartong (den den er ganske tykk) Slike ser jeg for meg i papir. Får umulig papir i samme farge, om jeg ikke skal ta fargekopi av den, for det er en spesiell "melert" kartong. Og det er jo noe krevende å lage til? Usikker på hva vi skal gjøre med kirkeprogrammet, kanskje basere oss på noe med bilde av oss, eller kirka. Har ikke tenkt så mye på det enda.
Augustbrud02 Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Her er det kirkeprogrammet vi hadde: http://www.home.no/augustbrud02/kirkeprogram/index.htm
Augustbrud02 Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Fint. Enkelt. Ryddig. Jeg likte det ← Det enkle er ofte det beste. Det var iallfall veldig greit å bare bruke et A4-ark vi brettet på midten.
Malama Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 Jepp, det var et ark brettet slik jeg tenkte jeg også. Det er derfor et er helt uaktuelt å lage dem lik invitasjoner/bordkort/takkekort, fordi disse er laget i stiv (300g) kartong. Bilde av kirka, eller oss, eller begge deler er det jeg har tenkt på som dekor. Men som jeg sa til min kjære, vi må jo finne ut hvilke sanger vi skal skrive teskten på inni der før vi trenger å bekymre oss for å trykke dem opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå