Mrs. E Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Noen som så på kveldens episode? Jeg blir helt desperat etter å vite hva som skjer! Hvis noen har noen tips blir jeg fryktelig glad Endret 31. januar 2007 av Arwen
Gjest joje Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Dr. Burke overlever, men får problemer med hånden. Christina overtaler han til å ikke si noe til noen andre og blir fast inventar på operasjonene hans i tilfelle det skulle skje noe. Endret 30. januar 2007 av joje
Mrs. E Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2007 Nei!! For all del, jeg er kjempefornøyd! Tusen takk:) får håpe Denny overlever og da;)
Gjest joje Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Det får du nesten vente å se, men jeg kan love deg at sesongavslutningen krever et lommetørkle eller to.
Gjest Fruktfat Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 merk tråden med spoiler for dem som ikke vil vite, da...
Gjest Primula Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Er det mulig??????? Dere vet da innmari godt at alle tråder som sier noe skal merkes med spoiler!!!! Fy faen , dette er så utrolig dårlig gjort altså. Hadde jeg fått tak i dere nå, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort med dere!!
Nicky B Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Dr. Burke overlever, men får problemer med hånden. Christina overtaler han til å ikke si noe til noen andre og blir fast inventar på operasjonene hans i tilfelle det skulle skje noe. ← Hæ????? Jeg satt da å så på episoden, men skjedde det noe med Dr Burke da? Han var jo sammen med Karev og hentet et hjerte mens Izzy kokte sin lille "redde Danny" plan. Er det noe jeg har gått glipp av?
Prinsesse på erten Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Dr Burke ble skutt helt på slutten...
Prinsesse på erten Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Nå er det vel bare to episoder igjen av sesongen. Noen som vet når neste sesong begynner? Høsten?
Arwen Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har merket tråden med spoiler. Arwen (mod)
Nicky B Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 Dr Burke ble skutt helt på slutten... ← Nei???!!! Det må ha skjedd mens jeg satt og gjemte meg bak hendene mine...Syns Izzy tok litt vel av og orket ikke se "the full impact"...De bedende øynene til Denny som så på Izzy var uforglemmelige. Som et lite barn som stoler fullt og fast på noen...
Prinsesse på erten Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 Nei???!!! Det må ha skjedd mens jeg satt og gjemte meg bak hendene mine...Syns Izzy tok litt vel av og orket ikke se "the full impact"...De bedende øynene til Denny som så på Izzy var uforglemmelige. Som et lite barn som stoler fullt og fast på noen... ← Jeg syntes det hele tok litt vel av. Izzy ble bare teit.
skanky Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 Jeg syntes det hele tok litt vel av. Izzy ble bare teit. ← Ja, det var nesten vondt å se på. Ikke fordi det var gripende, men fordi det bare var pinlig og teit. Synes serien har tapt seg i det siste, jeg har i hvert fall gått fra å sympatisere med karakterene i begynnelsen til å mislike dem alle. Spesielt Izzy og Grey, kjenner at jeg driter mer og mer i hva som skjer i deres verden for hver episode jeg ser. Det har vært en grei serie, men ser nå veldig frem til at Frustrerte Fruer skal begynne igjen
Marililja Skrevet 31. januar 2007 #15 Skrevet 31. januar 2007 Huff, er helt enig med de siste innleggene, gårdagens episode var PINLIG!! Og da er det Izzies oppførsel jeg sikter til. Likte Izzie i begynnelsen, men dette blir bare for dumt. (Meredith har jeg aldri "klart")
Gjest Virvel Skrevet 31. januar 2007 #16 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Er det mulig??????? Dere vet da innmari godt at alle tråder som sier noe skal merkes med spoiler!!!! Fy faen , dette er så utrolig dårlig gjort altså. Hadde jeg fått tak i dere nå, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort med dere!! ← Ehm, atte du... Med mindre skjerminnstillingene dine er sånn at skriften blir så mini at hele denne tråden får plass i ett skjermbilde, kan du umulig ha sett så veldig mye "avslørende" uten å scrolle nedover. I første innlegg står det jo bare "kan noen fortelle hva som skjer?", og det burde vel vært en advarsel om å ikke se lenger ned? :icon_smile: For øvrig er jeg helt enig i at tråden burde vært merket med spoiler, men det går an å glemme seg (og det går an å la være å lese når man skjønner at det er en spoilertråd). Endret 31. januar 2007 av Virvel
Gjest HeidiL Skrevet 1. februar 2007 #17 Skrevet 1. februar 2007 (endret) OBS - Spoiler! (Arwen -mod) Hvis du vil kikke litt finner du serien her: http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index Endret 1. februar 2007 av Arwen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå