Gå til innhold

Brudejakke

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hjelp!

Jeg gifter meg 24. februar (borgerlig vielse med nærmeste familie), og er en smule redd for å fryse den dagen selv om vi ikke skal være mye ute. Derfor trenger jeg noe å ha over kjolen. Har vurdert cape/ stola i fuskepels, men nå har jeg funnet 2 "brudejakker" på tysk Ebay som jeg liker, men klarer virkelig ikke bestemme meg! Kan dere hjelpe?

Jeg kommer til å være 6 1/2 mnd gravid på dagen, og har satset på en enkel brudekjole for gravide i et chiffon-aktig stoff med blonde:

Brudekjolen

Jakkene jeg har sett på er disse:

Jakke 1 (Øverste rad, i midten. "Satin mit Maraboufeder")

Jakke 2

Synes selv at nr 1 er veldig søt med fjærkanten, men er mer usikker på fasongen. Lurer på om den vil stå veldig ut/frem på siden av magen. Nr 2 har i mine øyne en heldigere fasong for magen.

Prismessig er det liten forskjell.

Noen formeninger om hva som vil passe best til kjolen, og til magen? Er takknemlig for innspill :)

Endret av Chihiro
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får ikke den første jakke-linken din til å virke.....kjolen var kjempe pen!!

Endret av *Emma*
Skrevet

Jeg fikk heller ikke opp den første linken, så vanskelig å velge. Men synes at kjolen din var kjempe fin, og at jakke nr 2 så veldig lekker ut.

Skrevet

Nå funker linken for meg i hvert fall... Den heter BRAUTJACKE-BOLERO WEISS, Satin mit Maraboufeder. 60,50 Euro.

Skrevet

jakke nummer to, utvilsomt!! kjempefin :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Jakke nr to var finest syns jeg, gravid eller ikke.

Skrevet

Ville nok valgt jakke nr 2 jeg også. Den hadde helt klart det fineste snitttet.

Skrevet

Tusen takk for svar! Godt å få hjelp av og til når man har låst seg litt fast.

Jeg har bestilt jakke nr 2, den kom på 71 euro inkl frakt. Ikke galt sammenliknet med hva man får for pengene i norske butikker.

Nå som jeg endelig har lært meg å bruke Ebay (har bare vært medlem i 3 dager)må jeg si at det er helt genialt! Gleder meg kjempemasse til å få pakke i posten!

Skrevet

ikke glem at du må betale toll siden den koster over 200 kr da!

Skrevet

Ja, jeg er forberedt på både moms og fortollingsgebyr, så jeg regner med at det kommer på ca 800 kr totalt. Men jeg synes fortsatt det er valuta for pengene i forhold til norske butikker.

Skrevet

Jeg betalte ikke toll på mine pakker fra Ebay?? Sto stemplet utenfor at den ikke var tollpliktig.. Bestilte for ca. 130 dollar.

Når jeg tenker på det så er det jo litt merkelig da....

Skrevet
Jeg betalte ikke toll på mine pakker fra Ebay?? Sto stemplet utenfor at den ikke var tollpliktig.. Bestilte for ca. 130 dollar.

Når jeg tenker på det så er det jo litt merkelig da....

Kanskje de sendte den som gave?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...