Nancy Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hei! Er det noen som vet hvor jeg finner belgisk sjokolade av typen Cote d'or, Venchi osv? Har sett Cote d'or hos noen innvandrerbutikker faktisk, men finner aldri noen med ren sjokolade (uten nøtter og sånt). Hørte at Smør-Pettersen har Venchi sjokolade... var innom for noen dager siden og den var selvfølgelig stengt. Er det noen som vet om andre butikker i Oslo som selger slik sjokolade? Trenger ikke å være disse to typene jeg har nevnt... På forhånd takk! Endret 30. januar 2007 av Nancy
Arkana Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Ultra og Centra har Côte D'Or (om den er ren husker jeg faktisk ikke, jeg pleier nemlig å kjøpe med nøtter o.l.), men jeg mener at den konfektbutikken på Glasmagasinet har ren Côte D'Or hvis jeg ikke husker helt feil. Ellers er Valrhona en god sjokolade (selges på alle de jeg nevnte) og Lindt er ikke så verst heller. Jacobs på Holtet har mye god sjokolade, men siden vi bor på helt andre side av byen er vi der sjelden så jeg må innrømme at jeg ikke har fått helt med meg akkurat hvilke merker de har (men de har Valrhona i allefall), bare at de har bedre utvalg enn mange andre.
Nancy Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Jeg er nyinnflytter så jeg har ikke fått med meg Ultra og Centra butikkene... Hva med glassmagasinet i sentrum... har de en slik konfektbutikk? Jeg har sett Valrhona flere steder, men de er alle mørke, og jeg foretrekker litt lysere sjokolade. Men tusen takk for svar! Skal ut å lete i morgen... har blitt litt kresen når det gjelder "vanlig" sjokolade som man finner på rema.
Donpedro Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Lucky Lips ved saga hadde Neuhaus (husker ikke hvordan det staves) før.
Gjest Elfrida Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 De har en masse varianter av Valrhona på Jacobs på Holtet, inkludert ren melkesjokolade. Kan ikke huske om de har Côte d'Or.
Sin Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Gutta på haugen på St. Hanshaugen selger også Valrhona.
Mink Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 De selger Cote d'or på Smart Club! Uten nøtter eller noe annet... *mmmm... gooode sjokoladen...*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå