Gjest Arwinig Skrevet 17. februar 2003 #1 Del Skrevet 17. februar 2003 Med sine 6000 innlegg kan Akasha Diskusjonsforum tilby sine medlemmer og gjester diskusjoner og informasjon om det alternative. 150 medlemmer gjør Akasha Diskusjonsforum til det største alternative diskusjonsforumet på internett. Diskusjonsforumet har eksisert i ett år og samler paganister og andre alternative mennesker over hele verden til et nettverk av interesante innlegg og diskusjoner. Kom innom du og!! Akasha Diskusjonsforum http://forum.akasha.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 Har tatt en fort tur innom og jeg ble intressert med en gang. Stor mulighet for at jeg kommer til å melde meg inn der ja Likte spesielt godt hovedemnene der, ting som jeg intresserer meg mye for. Er det andre brukere her i fra som er der inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona_mor Skrevet 20. februar 2003 #3 Del Skrevet 20. februar 2003 150 medlemmer gjør Akasha Diskusjonsforum til det største alternative diskusjonsforumet på internett. Unskyld meg, men 150 medlemmer gjør vel ikke akkurat forumet til det største da Har vært på diskusjonsforum hvor medlemstallet er det dobbelt på bare noen mnd, DA kan man skryte av at det er stort vet du Sorry, kunne ikke dy meg for dette synes jeg ble voldsomt til skryteinnlegg P.S hadde dere vært så voldsomt <<store>> hadde det vel ikke vært behov for å legge inn dette innlegget her tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nepolia Skrevet 20. februar 2003 #4 Del Skrevet 20. februar 2003 Kjære deg mona_mor, det er ingen av de som leder Akasha Diskusjonsforum som har lagt ut den posten du henviser til. Mer ønsker jeg ikke å si om den saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona_mor Skrevet 20. februar 2003 #5 Del Skrevet 20. februar 2003 Nei vel nepolia, men jeg kan vel si meninga mi for det? :blunke: Ser ut som at det er du som er lederen der, stemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nepolia Skrevet 20. februar 2003 #6 Del Skrevet 20. februar 2003 Selvfølgelig kan du det Ja, det er jeg som styrer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #7 Del Skrevet 21. februar 2003 hvorfor driver folk å legger ut linker til andre forum?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. februar 2003 #8 Del Skrevet 21. februar 2003 hvorfor driver folk å legger ut linker til andre forum?? Fordi de vil anbefale dem for andre intresserte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå