Gå til innhold

Akasha Diskusjonsforum

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Arwinig

Med sine 6000 innlegg kan Akasha Diskusjonsforum tilby sine medlemmer og gjester diskusjoner og informasjon om det alternative.

150 medlemmer gjør Akasha Diskusjonsforum til det største alternative diskusjonsforumet på internett. Diskusjonsforumet har eksisert i ett år og samler paganister og andre alternative mennesker over hele verden til et nettverk av interesante innlegg og diskusjoner.

Kom innom du og!!

Akasha Diskusjonsforum

http://forum.akasha.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt en fort tur innom og jeg ble intressert med en gang. Stor mulighet for at jeg kommer til å melde meg inn der ja :)

Likte spesielt godt hovedemnene der, ting som jeg intresserer meg mye for. Er det andre brukere her i fra som er der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 medlemmer gjør Akasha Diskusjonsforum til det største alternative diskusjonsforumet på internett.

Unskyld meg, men 150 medlemmer gjør vel ikke akkurat forumet til det største da :lol: Har vært på diskusjonsforum hvor medlemstallet er det dobbelt på bare noen mnd, DA kan man skryte av at det er stort vet du ;)

Sorry, kunne ikke dy meg for dette synes jeg ble voldsomt til skryteinnlegg :roll:

P.S hadde dere vært så voldsomt <<store>> hadde det vel ikke vært behov for å legge inn dette innlegget her tenker jeg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nepolia

Kjære deg mona_mor,

det er ingen av de som leder Akasha Diskusjonsforum som har lagt ut den posten du henviser til.

Mer ønsker jeg ikke å si om den saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...