Gå til innhold

Hikker kvinner mer enn menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hikker i ny og ne, men samboern min, han hikker aldri.... En venninne av meg har det på samme måten, hun hikker, men ikke han. Er det slik at vi kvinner hikker mer enn menn tro, eller er det bare tilfeldig? Noen som har en formening om det tro?

Skrevet

Er det bare jeg som har fundert på dette tro?? HAHA, det hadde ikke forundret meg. Har en tendens til å fundere på rare ting!

Skrevet

Vet ikke jeg.. Pleier aldri å hikke egentlig (unntak av litt hikke når jeg er på fylla)

Sambo pleier å hikke av og til..

Skrevet

Når jeg fikk tenkt meg om, så er det faktisk sånn her også. Mannen hikker aldri, jeg hikker ofte. Så rart!

Gjest Gjest 1
Skrevet (endret)

Interessant debatt, men den hører kanskje inn under Skråblikk og generaliseringer?

Ok, først nå ser jeg at den er blitt flyttet til kropp og helse, det blir vel en smakssak.

Endret av Gjest 1
Skrevet

Her i huset er nok hikkingen ganske jevnt fordelt. Vi hikker sjelden begge to.

Skrevet

Jeg og sambo hikker like ofte (eller rettere sagt, like sjelden).

Skrevet

hm.. kanskje det er bare lille meg som hikker ekstra mye og min kjære som aldri hikker ;)

Skrevet

Vi hikker nesten aldri noen av oss, bortsett fra at min kjæreste ALLTID hikker 1 eller 2 ganger når han drikker brus. og det høres helt rart ut :)

Skrevet

Det er slik her også, mannen hikker aldri, mens jeg hikker ganske ofte.

Skrevet

Jeg hikker som regel 1 eller 2 ganger ved første slurk av Solo og Cola ;)

Skrevet

Tenkte jeg skulle nevne at hikke har et fint navn i medisinverden: hydronevrotiske diafragmakontraksjoner

tenker man sparer tid ved å si hikke...

Skrevet

Her er det omvendt. Samboeren er ekstrem på å hikke (langvarig, og "hard" hikke om han får i seg for mye krydder eller alkohol), og jeg hikker max 2-3 ganger om jeg har fått i meg ekstremt krydret mat eller kaldt vann.

• 2 uker senere...
Skrevet

Her er det heller omvendt. Jeg hikker sjelden, mens mannen hikker innimellom. Mannen hikker ofte på fylla eller når han drikker kald brus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...