Søtpotita Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ser på Hotel Cæsar no og Liv har ein nydeleg kjole. Lilla med rosa prikkar og puffermar. Nokon som veit kvar denne er kjøpt? Endret 30. januar 2007 av Årolilja
Gulphild Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Det er jo et halvt år siden episoden ble spilt inn så tviler på at den selges fremdeles.
Gjest Borghild Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Jeg syns den kjolen var helt grusom. Så ut som hun hadde stjålet gardinene til bestemoren sin også så hun gravid ut i den.
loffen Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Jeg syntes den var fin. men var det kjole? Den så da kort ut..topp eller tunika. Var på H&M i dag og der har de endel som ligner.
Chic' Wilma Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Henger meg på her. Kunne tenkt meg et eksemplar. Den satt kjempefint.
Søtpotita Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2007 Takk for svar alle saman Har sett at HM har ein del kule sånne tunika-aktige kjolar no Men har ikkje sett nokon liknande som den som Liv hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå