Cæsar Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Er det noen som får rehabiliteringspenger her inne? Har dere isåfall mottatt disse i januar? (Evt. når)? Har ikke sett noe til de jeg, og lurer på om dette gjelder flere?? Får vel ringe NAV i morgen...
iss Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Betaler ikke trygdekontoret ut januar-betalingene i desember da? :klø:
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har fått i januar. Er du sikker på at NAV har fått legeerklæring for januar og utover da? De måtte nemlig ha ny fra meg, som tok litt tid slik at utbetalingen ble litt forsinket for meg også.
Kaffegjesten Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Det står i ditt siste tildelingbrev hvor lenge du får rehabiliteringspenger. Er siste utbetaling desember må du ha ny legeerklæring osv. Man trenger ikke ny legeerklæring pga nytt år.. Utbetaling for januar var ca 22.januar.
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Utbetaling for januar var ca 22.januar. ← Det kommer an på hvilket NAV-kontor man tilhører, jeg får aldri penger før den 25.
Isadora Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Som de andre sier her. Man må ha ny egenerklæring for januar. Tror de fleste vedtak går ut i desember.. så må saken opp på nytt. Men det er i tilfelle dårlig gjort av trygdekontoret å ikke sende deg et brev om dette. På nav sine sider står det at utbetaling skjer 23 i hver mnd.
Montezuma Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Utbetaling i januar var den 25. og i februar er det den 23. Mest sannsynlig så ligger forsinkelsen i vedtaket ditt, som de andre sier. Selv fikk jeg ikke i desember fordi saksbehandleren min glemte at hun hadde fått papirene i november........ Sjekk når vedtaket ditt gikk ut, og kontakt saksbeh.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå