Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som får rehabiliteringspenger her inne? Har dere isåfall mottatt disse i januar? (Evt. når)? Har ikke sett noe til de jeg, og lurer på om dette gjelder flere?? Får vel ringe NAV i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaler ikke trygdekontoret ut januar-betalingene i desember da? :klø:

Skrevet

Jeg har fått i januar. Er du sikker på at NAV har fått legeerklæring for januar og utover da? De måtte nemlig ha ny fra meg, som tok litt tid slik at utbetalingen ble litt forsinket for meg også.

Skrevet

Det står i ditt siste tildelingbrev hvor lenge du får rehabiliteringspenger. Er siste utbetaling desember må du ha ny legeerklæring osv. Man trenger ikke ny legeerklæring pga nytt år.. Utbetaling for januar var ca 22.januar.

Skrevet
Utbetaling for januar var ca 22.januar.

Det kommer an på hvilket NAV-kontor man tilhører, jeg får aldri penger før den 25.

Skrevet

Som de andre sier her. Man må ha ny egenerklæring for januar. Tror de fleste vedtak går ut i desember.. så må saken opp på nytt. Men det er i tilfelle dårlig gjort av trygdekontoret å ikke sende deg et brev om dette.

På nav sine sider står det at utbetaling skjer 23 i hver mnd.

Skrevet

Utbetaling i januar var den 25. og i februar er det den 23.

Mest sannsynlig så ligger forsinkelsen i vedtaket ditt, som de andre sier. Selv fikk jeg ikke i desember fordi saksbehandleren min glemte at hun hadde fått papirene i november........ Sjekk når vedtaket ditt gikk ut, og kontakt saksbeh.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...