Salute Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Jeg fikk et brev fra en advokat i Australia i dag. Jeg har arvet en eiendom sammen med en annen til en ca verdi på rundt 2 mill norske kr. Selfølgelig skal utgifter og eventuell gjeld trekkes fra, så jeg vet ikke hva det ender på. Men uansett... Hvordan er det med regler for arv fra utlandet? Jeg er førsteårsstudent, så det kommer ganske godt med med noen kr på kontoen kan man si. Man må vel betale arveavgift og slikt?