Gå til innhold

Vellykket date synes jeg

webgirl

Anbefalte innlegg

Gjest =tentacle=

Send pm med nettstedet du fant ham på om du tør, jeg er bare fryktelig nysgjerrig på om det er ham jeg kjenner, vet et sted han er på nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du syns ikke selv at du virker litt vel selvopptatt og bleiete, og siden du tidligere bare har vært og rotet med de stygge guttene.....så fortsett bare med det. :sjarmor:

Er ikke det jeg mener. Har vært i et langvarig forhold i over 5 år nå.. Men har vel vært vant til å ha god kjemi med mange gutter, og opplevd at mange ønsker mer enn jeg. De guttene jeg har datet/vært sammen med har vært pene nok de. Men ikke sånn superpen som han her..

Sorry hvis jeg sender ut feile signaler, for det du skriver der er ikke meg!! :ler: Selvsagt har jeg fått avslag før, men det lenge før det så mye som har vært en date. Når jeg først har blitt kjent med noen, så har det som regel enten blitt ett forhold, eller så har jeg ikke villet.. Når det er sagt, så har jeg ikke hatt så mange dater ettersom jeg for det meste har vært i langvarige forhold.

Er dessuten første gang jeg er på date med noen jeg har truffet på nettet. Og jeg skjønner jo nå at han sikkert er i den kategorien som dater mange i løpet av korte perioder. Ei her inne snakket om at man ikke ble ordentlig kjent da - støtter meg til den. føler også nå at nettdating kan bli litt vel overflatisk når man holder på sånn.. :tristbla:

Men er jo tungt å bli avvist da - uansett.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han var sååå pen, kan han velge fra absolutt øverste hylle, og det er han fullt klar over.

Det er da slett ikke sikkert, de fleste pene mannfolk jeg har møtt har overhode ikke vært klar over det selv. Så det kan like gjerne være at han er usikker, og trekker seg pga det, når trådstarter sender ut så blandete signaler. Og ta med en fyr hjem, og la han sove i samme seng er ett blandet signal. For det første er hans reisevei hans ansvar, og det hadde i verste fall vært bedre å la han sove på sofaen, hvis man ikke vil ha sex på første daten. Mange gutter føler at jenter leker med følelsene deres, når jentene vil ha dem i senga, men ikke vil ligge med dem, og dermed trekker de seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Det er da slett ikke sikkert, de fleste pene mannfolk jeg har møtt har overhode ikke vært klar over det selv. Så det kan like gjerne være at han er usikker, og trekker seg pga det, når trådstarter sender ut så blandete signaler. Og ta med en fyr hjem, og la han sove i samme seng er ett blandet signal. For det første er hans reisevei hans ansvar, og det hadde i verste fall vært bedre å la han sove på sofaen, hvis man ikke vil ha sex på første daten. Mange gutter føler at jenter leker med følelsene deres, når jentene vil ha dem i senga, men ikke vil ligge med dem, og dermed trekker de seg.

"Superpen, veldig kjekkas, utrolig pen, gjør så mye kult, veldig fin kropp, helt til å dø av, aldri ligget ved siden av en sånn kjekkas, masse fine bilder av seg selv utover på flere datesteder."

Tror han vet hvor landet ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en kjekkas-kompis som brukte nettet kun for å få sex. Han kunne jo sjekke opp folk på vanlig vis og, men nettet er visst enda lettere. Kun et par tastetrykk, og vips så står det ei villig dame i døråpningen.. Han hadde sikkert 3-4 dater i uka i en periode. Og han hadde ingen planer om noe mer seriøst med noen av dem han møtte. Det gikk kun i ONS, hvis hun var god i senga kunne han finne på å kontakte henne igjen for et ligg, men det var unntakstilfeller.

Jeg sier ikke nødvendigvis at han du møtte er slik, men det er jo strengt tatt ikke helt usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff den følelsen er ikke noe hyggelig nei.. Får håpe at han tar kontakt da, kanskje han bare syntes det var litt flaut å våkne opp og ikke visste hvordan han skulle te seg? Det kan jo være han tror det samme om deg, at du er for "bra" for han og. Uansett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe mer jeg.. :sur:

Fikk hyggelig svar da jeg sendte melding samme på kvelden samme dag som han dro tidlig, men var jeg som skrev først. Han var veldig hyggelig i meldingene, at det var koselig osv. ikke heelt avisende, men likevel ikke veldig frampå. Og i går og i dag lot jeg være å skrive noe, selv om det er kjempevanskelig.

ikke hørt ett pip jeg. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Det kan nå være at det lille extra ikke var der for han...Det som skjer det skjer.

Det kan hende. Ikke lett å finne en på nett pga det jeg skrev på side 1 i tråden her.

Tror nok ikke det handler om utseendet nei, men enten at du ikke hadde det han var ute etter (dette lille ekstra) eller så kan det være at han var en eller annen badboy som var ute etter sex.

Uansett så ikke send han flere meldinger. Det forstår jeg ikke hvorfor du skal gjøre nå nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...