webgirl Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har kastet meg inn i nett-dating jeg også... Problemet er at jeg ikke har funnet noen som har vært av særlig interesse. Men så for en uke siden begynte jeg å få kontakt med en som var bare utrolig pen. Han var utrolig pen på de bildene og gjorde så mye "kult" i den forstand at han var veldig aktiv med sine fritidssysler. I går bestemte vi oss for å møtes. Han hadde sett på bilder av meg, og syntes jeg var pen og greier. Jeg syntes vi hadde en kjempetopp kveld, vi pratet og lo mye, og det endte med at han ble med meg hjem pga hans reisevei (ingen sex, jeg er litt tradisjonell når det gjelder første date) Men lå bare å koset. Da han hadde drukket var han veldig positiv i sine beskrivelser av meg - både utseendemessig og som samtalapartner. Men i dag da han dro var det ingenting som tydet på at vi skulle møtes igjen. Det skjønte jeg av det han sa. Måtte forte seg å dra, spise frokost med ei venninne osv.. Jeg sitter igjen med en følelse av at jeg ikke var pen nok for han. For jeg synes han er penere enn meg. Veldig fin kropp, og det var helt til å dø av! Aldri ligget ved siden av en sånn virkelig kjekkas før. Føler det som et virkelig nederlag nå, at jeg blir avvist. Er egentig vant til å få napp blant gutter, og pleier å være jeg som holder igjen. Men så har jeg aldri datet en så fin gutt før. Jeg har bare lyst å skrike! Jeg har bare møtt han en gang, men likevel. Har liksom vært "forelsket" en hel uke, og hadde så høye forventninger til dette. Hvordan ville dere ha taklet denne situasjonen? Er så trasig når man har hatt det bra lenge, vært i godt humør og greier. Men i dag har jeg bare vært trist og lei meg. Dette var virkelig et nederlag!! Tror jeg trenger en klem...
Sarke Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Helt umulig å skjønne seg på sånne ting. Kan ikke forstå hvorfor man kan selv ha det så hyggelig og at den andre da ikke har det så hyggelig. Burde det ikke gå to veier samtidig? Merkelig hvordan situasjoner kan oppleves så ulikt. Synes det høres ut som en bra date jeg. Godt du holdt igjen i strikken. Ellers ville du følt deg tusen ganger verre nå. Men hvem vet. Kanskje han plutselig tar kontakt med deg igjen...? Endret 30. januar 2007 av Sarke
P@tsy Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Vanskelig å si hva som skjedde, men du har jo ingenting å tape på å sende en melding og spørre.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Uff da Du skal få en klem hvertfall
Gjest niomi Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Typisk eksempel på kalde føtter..? Lykke til!
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Glem iallfall det at du ikke tror at du er pen nok. At du ikke matcher ham. Dersom han ikke ser hvem du faktisk er bak masken og utseende og verdsetter det så er han ikke voksen nok. Du må bare vente og se. Har selv opplevd at jeg vil treffe folk igjen som ikke vil treffe meg og vice versa. En fair sak det. Ta det som en erfaring rikere.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Svarer på nytt jeg Jeg tror i alle fall ikke at problemet er at du ikke er pen nok, da hadde han ikke sagt så mye at du er pen. Problemet er nok mer det at han fikk kalde føtter som en annen her har nevnt. Kanskje han ikke er klar for et forhold?
webgirl Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2007 Jo kalde føtter-teorien støtter jeg! Men så tror jeg jo egentlig at han er klar for et forhold ettersom de fine bildene hans er klistret utover ulike sjekke-steder på nettet Så jeg tror jeg har møtt en mann som er svært kresen på hvem han ender ut med. Dessuten vet han nok innmari godt at han bare kan velge og vrake. Så jeg ser for meg at jeg var en del av den filtrerte bunken i innboksen hans, og at han nå vil fortsette å date! Men for en uke siden var jeg faktisk på date med en jeg ikke traff på nett. Og han har lenge vært interessert, og var jo nærmest overglad når vi dro på kino sammen. Men han følte jeg absolutt ingen tiltrekning for, til tross for at han er kjempesnill og morsom. Hvorfor er sånn, at jeg alltid faller for de som jeg egentlig ikke kan få, eller OM jeg skulle få de, vet jeg at forholdet vil ha som grunnstein en mur med utrygghet og sjalusiredsel i frykt for og ikke være bra nok. Hvorfor kunne jeg ikke bare være svimlende forelsket i denne 1.daten som er så gira på å bli bedre kjent med meg? Tror jeg skal google etter "kloster" fra nå av! (Høres ut som mange dater her, men er bare to etter at jeg gikk ut av ett 5-årig forhold for noen måneder siden)
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 Heh, er mange som er på alle sjekkesteder selv om de ikke er ute etter forhold Mange som bare elsker å flørte og vil ha seg et tilfeldig nummer i ny og ne.
webgirl Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2007 Heh, er mange som er på alle sjekkesteder selv om de ikke er ute etter forhold Mange som bare elsker å flørte og vil ha seg et tilfeldig nummer i ny og ne. ← Aha Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Sikkert derfor han var så velfrisert! hehe
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 Aha Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Sikkert derfor han var så velfrisert! hehe ← Jeg tror faktisk at det er svaret i denne saken. Hadde han ikke syns du hadde vært "pen nok" hadde han nok ikke møtt deg i det hele tatt! Jeg vet selv om mange "kjekkaser" som møter masse damer fra nettet, men alltid er single for det. Eller så kan det jo hende han er der mye fordi han rett og slett bare liker oppmerksomheten han får?
Laban Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 Veldig mange bruker nettet for å skaffe seg uforpliktende sex, og han kan jo kanskje høres ut som om han faller i den kategorien. Så skjønte han at du ikke var helt der, og trakk seg. Så enkelt vil jeg tro det er.
Gustenpus Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 Jeg tror i alle fall ikke at problemet er at du ikke er pen nok, da hadde han ikke sagt så mye at du er pen. Problemet er nok mer det at han fikk kalde føtter som en annen her har nevnt. Kanskje han ikke er klar for et forhold? ← Når en mann sier du er en pen, kan det bety to ting: Du er pen. Du er pen nok til at han vil ligge med deg. Smiger pleier å funke. Så da bruker man det hvis man vil oppnå noe. Enten var han bare ute etter noe uforpliktende, eller så synes han ikke det var så god ide i ettertid. Begge deler like sannsynlig. Det ligger ingen løfter i en date og litt kosing. Det betyr ikke at ikke du er flott og verdifull, men man får ikke alle man vil ha. Hvor mange gutter har vært forelsket i deg men ikke fått napp? Vel gratulerer, nå er du en av dem. Ta den som en lærerik opplevelse. Pene jenter har ofte litt for lite erfaring fra å bli veiet og funnet for lette, men du vil garantert vokse på det. Greit med en reality check. Ikke alle gutter vil ha deg. Det kan du fint lære deg å leve med
Gjest glamourgirl Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 Huff, Gustenpusen høres litt krass ut, syns jeg, men er redd han har en god del poenger. Dessuten, nettdating, min heller smale erfaring, er at de fleste av de man treffer møter flere på en gang. Jeg takler ikke det, så gav meg med nettdating. Jeg føler ikke man kan bli godt kjent med noen hvis man har fokus på flere på en gang. Kanskje han du traff var sånn? Så det å bli med, ta med noen hjem første kvelden (om enn ikke for sex) sender kanskje et signal du ikke ønsker å sende? Jeg var også på date med en som ikke hadde mulighet for å komme seg hjem, pga transport. Jeg sa at da fikk han sove på hotell eller ta taxi. Jeg så ikke mer til ham, mulig jeg var streng...
Gjest Jamo Skrevet 31. januar 2007 #15 Skrevet 31. januar 2007 Er egentlig vant til å få napp blant gutter, og pleier å være jeg som holder igjen. Men så har jeg aldri datet en så fin gutt før. Dette var virkelig et nederlag!! Du syns ikke selv at du virker litt vel selvopptatt og bleiete, og siden du tidligere bare har vært og rotet med de stygge guttene.....så fortsett bare med det.
Gjest Frøken Titt Skrevet 31. januar 2007 #16 Skrevet 31. januar 2007 Jeg tror jeg ikke hadde lagt meg i senga til en jeg hadde møtt på første date i det hele tatt, men det er en annen sak. Tror det sjeldent handler om utseendet når det kommer til nettdating og at det ikke lykkes. Jeg har møtt tre fra nett, og han ene skuffa egentlig ikke utseendemessig, men veldig i oppførselen. Man danner seg et bilde. Om hva slags mimikk en person har, bevegelser osv, og det er ikke alltid det stemmer overens med hvordan man "pratet" på nett.
Gjest Frøken Titt Skrevet 31. januar 2007 #17 Skrevet 31. januar 2007 Veldig mange bruker nettet for å skaffe seg uforpliktende sex, og han kan jo kanskje høres ut som om han faller i den kategorien. Så skjønte han at du ikke var helt der, og trakk seg. Så enkelt vil jeg tro det er. ← Dessverre mye av sånt også tror jeg. Man burde passe seg litt også hvis man dater noen fra nett. Man vet aldri...
Cognizance Skrevet 31. januar 2007 #18 Skrevet 31. januar 2007 Hei og folk flamer *meg* for å vare fokusert på usteende :O Til TS: Kansje han gikk på autopilot og spilte rutinert kjekkas-rollen sin, som han sikkert er godt trent i, men egentlig ikke likte deg godt nok som person, selv om du er pen.
Gustenpus Skrevet 31. januar 2007 #19 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hei og folk flamer *meg* for å vare fokusert på usteende :O Til TS: Kansje han gikk på autopilot og spilte rutinert kjekkas-rollen sin, som han sikkert er godt trent i, men egentlig ikke likte deg godt nok som person, selv om du er pen. ← Et ikke ukjent fenomen. Gutter som er vant til å være frampå kan fort ta det lenger enn de egentlig mener når de får napp. Det går litt av seg selv, og en vellykket "oppsjekking" er for god til å kaste bort ved å reflektere så mye over om man egentlig vil ha den man sjekker opp. Men så tar man seg i det etterpå. Endret 31. januar 2007 av Gustenpus
Gjest =tentacle= Skrevet 31. januar 2007 #20 Skrevet 31. januar 2007 Hvis han var sååå pen, kan han velge fra absolutt øverste hylle, og det er han fullt klar over. Det blir noen fryktelig kresne av når det gjelder å velge en partner for noe mer, men de kan gjerne bruke sitt utseende og sjarm til å beite på folk som er pene nok til det bruket. Det kan også hende at han lurer deg med hensyn til sivilstatus. På en uke blir man ikke særlig godt kjent. Jeg kjenner en som kunne passe til den beskrivelsen, og han lever på en helt annen frekvens enn resten av bekjentskapene mine. Virker superengasjert på alle han treffer, men han er jo slik mot alle han har lyst på noe av, og bare noen få jenter slipper inn og betyr noe ekte. Resten er underholdning og morsomme minner, i store kvanta. Veldig lett å bli lurt der, uten at jeg tror at han bevisst lurer så mange. Han tar bare lett på ting, og opererer ut fra at andre gjør det samme. En person som har veldig gode kontaktevner skaper "kjemi" med massevis av folk uten at han nødvendigvis føler seg veldig nær deg, han vet hva som gjør stemningen bra og gjør de grepene som skal til. Uten at det alltid betyr all verden. Been there
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå