Gå til innhold

Lite bord/avlastningsbord

Anbefalte innlegg

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg trenger et lite bord, avlastningsbord, klappbord ol til min lille hybel. Skal nok brukes mest til å ha måltid/chips på så jeg slipper å enten bruke senga som bord eller spise ved skrivebordet. Noen vet hvor man kan få kjøpt det, uten at det koster så mye?

Ikea hadde jo selvfølgelig vært perfekt, og der vet jeg de har det jeg er ute etter, men desverre finnes ikke ikea her.

Har byggmakker, jernia og jysk rett borti her, og skeidar og europris et stykke unna, har noen sett om det finnes noe sånt der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skeidar har ihvertfall et nettsted der du kan kikke på hva de har. Jeg tviler på at Jernia har småbord, de har ihvertfall ikke det i de butikkene jeg har i nærheten. Byggmakker og Jysk vet jeg ikke.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Takk takk, fant noen jeg likte på Skeidar, så får vel ta turen.

Men det er så langt å gå... Sukk, den som hadde bil :P

Skrevet

Hehe, ja, bil hadde vært noe. Jeg har båret mye rart rundt i byen her i mangel av sådan...

Skrevet

Jeg kjøpte skrivebord og fraktet det på sykkel en gang. Fikk noen rare blikk da. :ler:

Gjest Vidvandre
Skrevet

Hehe. Det ble til at jeg gikk rundt med bord under armen, men nå har jeg et lite bord i hus så nå slipper jeg smuler i senga :P

Skrevet

Godt å høre - smuler i senga er det verste som finnes! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...