tettra Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 ja, jeg finner dem ikke igjen. Jeg søkte på meg selv i forige uke og fant 40 innlegg som jeg hadde skrevet. Nå i dag har jeg 10????? hva skjer ?? Har moderator slettet meg?? Synes jeg er seriøs i mine svar oxo da.. Eller please fortell meg at kg er ustabil!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg fant alle dine 44 innleggved å trykke på din profil, og "vis innlegg av denne brukeren". Her er listen over dine innlegg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mars 2002 ja, men synes det er rart at de innleggene mine på linken din, ikke har noen flere svar nedenfor mine. Jeg ser at det er flere svar ut fra å lese om igjen et innlegg, og da er det mange svar.. men mitt mangler. jeg kan lese de på linken du la ut men om jeg går på f.eks jakke, så vet jeg at jeg har skrevet innlegg der,(ser det oxo på oversikten av 44 innlegga mine) Men innlegget mitt finnes ikke der. Vet jeg har skrevet , men ser det ikke. Vises godt at jeg har skrevet på linke du skrve inn.. men det er jo 4- 5 svar til spørreren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Det er fordi det er to "jakke innlegg" under Velvære, klær og sminke. Det innlegget du har svart på, er dette Men så har du også dette. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Nå skjønner jeg ikke hva du mener? Innlegget ditt under "jakke" kommer frem med en gang det. Kanskje du ikke har lagt merke til at det finnes TO innlegg som begge heter "jakke" og at det er derfor du lurer? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...1891&forum=31&1 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...1890&forum=31&4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Der var vi på likt @lfa 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. mars 2002 #7 Del Skrevet 26. mars 2002 Var visst det, ja. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå