Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt oppklipt halvlangt og nå snart uformelig hår. Har litt lyst til å få det ned på skuldrene men vet ikke om jeg orker å spare. Har vært hos frisør og fått forespeilet ordentlig hairextension for ca kr 7000,- Det skal vare i 6 mnd. NOen som har erfaring med dette? Blir det greit å børste og fint etter dusjen og hvordan ble håret igjen etterpå?

Er det verdt pengene?? Må tillegges at jeg vanligvis klipper håret hver 6 uke og tar ofte en kur/striper etc. Min tanke er at jeg skal la være å klippe håret noe særlig det neste halvåret og ikke stripe det, altså er jeg på god vei til den totale summen... Eller er det å lure seg selv? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei synes jeg slett ikke. Har hatt extensions i tre år nå og har fått ett nytt liv.. Har alltid hatt litt lysfarget halvlangt tynt hår, men etter at jeg fikk ex har jeg variert enormt.. Har 7 cm breie remser som er tapet på. Har dem i ca tre mnd, så ute noen uker for så og sette dem i igjen. Ingen problemer med vasking eller greing. Har hatt svart langt, lilla langt. Langt lyst tykt hår, og sist hadde jeg hockey med kort oppå og langt i nakken. Kjempegøy med forandring. Jeg betaler 250,- pr remse, og har hatt ti stk i på d meste. Nå har jeg mørk bob med kort i nakken og på krona, så nå har jeg ikke hatt dem i siden jul. Men skal lysfarge mot våren og sette på langt igjen da. Anbefales. og er ikke noe styr med steling hvis du grer ordentlig opp hver gang håret er vått!!

Endret av minemor
Skrevet

Hvorfor koster det egentlig så mye som 7000 egentlig?

Skrevet

Minemor..hvor gjorde du d hen? frisør eller hjemme? hørtes veldig intr. ut :)

Skrevet

rart det skulle koste så mye som 7000. har en venninne som går til en dame ved stortinget. håret kosta ca 3500 (en remse men med 3 lag hår). koster 900 for å sy det på hver 3. måned.

Skrevet

Ja, det er verdt pengene :) Jeg elsker extensions, og bruker det veldig mye. 7000 er en helt normail pris. Nå vet jeg ikke åssen hårfarge el. du har, men jeg må fortsatt stripe det og om du ikke klipper/skjærer det, blir det bare slitt og veldig stygt i tuppene, håret "krymper" oppover fordi det blir slitt. Mer tid tar det også, men om du tar vare på det, fletter det om natten, bruker en god naturbustbørste osv er det virkelig verd pengene syntes jeg :) Det blir utrolig flott!

Skrevet

Takk for gode svar, har bestilt time i morgen så da blir jeg en langhåret brunette igjen isteden for dette halvlange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...