Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dette hårproduktet? Det er en 3 in one: stylizer, energizer, og skal gi volum også.

Synes produktet har en ganske klissete konsistens. Får aldri fordelt det riktig i håret. Av og til kan man se hvitt dryss i håret :ler: Jeg har medium langt oppklippet hår.

Dere som bruker sånt i håret, hvordan styler dere håret? Væter dere håret først, så for å føne det etterpå hver morgen? Jeg har som regel lite tid på morgenen, og dusjer derfor om kveldene. Noen som har tips til hvordan jeg skal få definert håret mitt som er linjalrett? Har forsøkt å lage bølger ved å "klemme opp" håret, men det blir bare bustete og brusete av det.

Alle råd mottas med takk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tips til lille meg? Kom igjen da folkens :) Trenger deres råd. Dytter tråden lenger opp ;)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg hadde den en stund, men gav den bort. Den luktet altfor sterkt, og la igjen et seigt belegg i håret.

Skrevet

Det produktet der er slettes ikke bra. Kastet det etter 1 uke.

Skrevet

Enig. Bomkjøp fra min side. :( La seg ekkelt i håret og luktet helt forjævlig.

Skrevet

Hei!

Jeg bruker Tigi smalltalk. Jeg har ganske tykt hår med struktur og fall. Jeg bruker den i vått har, og kun en liten mengde. Ett pump holder lenge til mitt skulderlange, tykke hår. Føner det som vanlig, og får fint volum i håret. Jeg tror poenget er å ikke bruke for mye, da blir håret klissete og tungt. Det funker IKKE for meg å dusje om kvelden, smalltalk må påføres om morran i nyvaska hår. Lykke til.

Skrevet

Jeg tror jeg sjeldent har opplevd et hårprodukt som lukter så innigranskauen sterkt!!

Trikset er uansett å fordele det veldig godt i hendene, så man nesten ikke ser produktet mer (bruk lite mao)

Skrevet

En frisør fortalte meg at det produktet der skal brukes i vått hår og så skal man føne etterpå. Jeg trodde nemlig det var til styling i tørt hår, og det ble ikke så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...