mack Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hei, jeg har fåttendel spørsmål påbryllupssiden min ang oppdatering, her er noe oppdatering.Gifter oss den 18august i bjørke kirke,skal be ca60 gjester og feire det på kringler gård i nannestad. maten å sånn har viikkebestemt oss for ennå,men har tatt ut brudekjole,bukett og bordkort,bordkortene vil bli entre sko maltmed navnet på og en liten blomst oppi,ellerehar vi bestilt fotograf og vurdere å få hest ogslede fra kirken til fotografen
Gifteklar:) Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Ville kanskje vurdert vogn i stedet for slede på sommeren da... :-D
*Emma* Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Hvilken bryllupside?? Kanksje du skal starte en dagbok istaden.....innlegg som dette blir nok lett borte i jungelen...
mack Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2007 mente vogn,bare en skrive feil og bryllupssiden er bryllupsdagen.no
Gjest **Evergood** Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Hvilken bryllupside?? Kanksje du skal starte en dagbok istaden.....innlegg som dette blir nok lett borte i jungelen... ← Enig. Hadde vært mye enklere. mente vogn,bare en skrive feil og bryllupssiden er bryllupsdagen.no ← Hvem er dere på bryllupsdagen .no? Det er ganske mange par som skal gifte seg i framtiden.
mack Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2007 jeanette og thomas under 18.08.2007. hvordan starter man bryllupsdagbok her inne?
Gjest Ballerina Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Du går inn på "bryllupsdagbøker" på forumet (der hvor du kan gå inn på forskjellige emner... skjønner?) Så når du er kommet til avsnittet for dagbøker og bryllupsdagbøker, så starter du bare et nytt emne der selv! See? Litt vanskelig for å forklare meg i dag, men det er ikke så vanskelig Endret 30. januar 2007 av Ballerina
mack Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2007 Du går inn på "bryllupsdagbøker" på forumet (der hvor du kan gå inn på forskjellige emner... skjønner?) Så når du er kommet til avsnittet for dagbøker og bryllupsdagbøker, så starter du bare et nytt emne der selv! See? Litt vanskelig for å forklare meg i dag, men det er ikke så vanskelig ← ja skjønte hva du mente.takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå