Gå til innhold

KVINNER OG BIL!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok sertifikatet på 18årsdagen min. Det er snart 1.5 år siden.

Har egen Toyota, men kjører helst min families BMW 320i.

Drømmebilen er BMW 8-serien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt førerkort siden jeg var 18, og benyttet sjansen å få klasse C via jobben. Elsker å kjøre bil, på tross av at jeg har hatt et større uhell som resulterte i 4 uker på sykehus.

Jeg og sambo har tre biler, min er en Audi A3 (en bil jeg er svært lite fornøyd med, tilsalgs), han kjører Nissan Primera som han har fått billig via jobben. Så har vi grombilen vår, en Cadillac Eldorado 95 modell. Kun for sommer og langturer!

Kjører en del i jobben, selv om det ikke er så mye som før. Er litt stolt over å ha godkjenning for å kjøre utrykkningsbil ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hatt førerkort siden jeg var 18, og benyttet sjansen å få klasse C via jobben. Elsker å kjøre bil, på tross av at jeg har hatt et større uhell som resulterte i 4 uker på sykehus.

Jeg og sambo har tre biler, min er en Audi A3 (en bil jeg er svært lite fornøyd med, tilsalgs), han kjører Nissan Primera som han har fått billig via jobben. Så har vi grombilen vår, en Cadillac Eldorado 95 modell. Kun for sommer og langturer!

Kjører en del i jobben, selv om det ikke er så mye som før. Er litt stolt over å ha godkjenning for å kjøre utrykkningsbil ;)

Kjører du sykebil? :D Kjenner flere som gjør det. Da skal man klare å ha kontroll på bilen da...

Skrevet

Kjører du sykebil? :D Kjenner flere som gjør det. Da skal man klare å ha kontroll på bilen da...

Nei, enda bedre ;) Politibil!

Skrevet

Jeg har hatt lappen i 2 år nå, og er en habil sjåfør, men kanskje ikke verdens beste parkerer? :ler:

Har hatt to småuhell med bilen, men ingen av gangene var det min feil.. Når jeg har parkert derimot, har det forekommet at det har oppstått en skrape eller to.. :oops:

Jeg kjører nå en -89 modell Mitsubishi Galant.. Super bil! Starter ved første forsøk når det er -26 minus, og er kjempegod å kjøre..

Men nå skal samboeren min overta den, og så skal jeg få en annen.

Det blir nok en -01 modell Skoda Fabia på meg i aller nærmeste fremtid.. :hoppe:

Skrevet

Suser rundt i en -94 Ford Mondeo sedan som jeg sliter på 6. året. Er vel ikke verdens kuleste bil, men utrolig komfortabel å kjöre langt med. Sprek er den faktisk også. (Litt for sprek...)

Etter 12 år med sertifikat har jeg ennå ikke klart å komme ut for noen ulykker eller uhell som har medfört skade på bilen. Har derimot klart helt fint på andre måter å lage riper i lakken og bulker i skjermene.

Er vel en noenlunde habil sjåför, til tross for at jeg er noe distre og gjerne vil se på alt annet enn veien. Derimot har en en svakhet for fart, noe som har resultert i 2 sertifikatfrie perioder i mitt liv...

Drömmebilen er, og har alltid värt, Ford Mustang cabriolet, eldre modell (50-60-talls), og den skal IKKE väre röd!

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

pst. de lagde ikke mustang på 50-tallet ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Beklager, beklager Wildthing....böyer meg for ekspertisen her. :hoho:

....men til mitt forsvar: jeg liker å KJÖRE bil, er ikke mitt bord å holde styr på slike detaljer. Det er derfor vi har slike som deg, som kan fortelle oss andre at vi er särdeles langt ute på jordet....og i mitt tilfelle, ofte på feil jorde! :hoho:

Jeg skal omformulere meg litt: Jeg vil ha en Mustang som er eldre enn meg selv! Bedre nå?

Emilia noterer seg at det ikke ble laget Mustang på 50-tallet. Hm...man lärer noe nytt hver dag...

Skrevet

Hups! Ikke nok med at jeg ikke vet noe om biler, jeg klarer visst ikke engang å logge meg inn. :o

Innlegget over var altså mitt

Skrevet

Jeg har hatt lappen i 10 år og foreløpig kjørt uten et eneste uhell. Nå kjører jeg en WW passat.

Skrevet

Vi har faktisk kjøpt oss ny bil i dag! :lol:

Bytter ut den fantastiske diesel-golfen min for en nesten ny bensingolf med alt utenom navigasjonssystem av utstyr. Men når vi en gang forhåpentlig trenger stasjonsvogn skal vi definitivt ha TDI av et eller annet slag.

Har for øvrig hatt førerkort i ni år og kjører mye i jobben.

Nitha

Skrevet

Har hatt lappen i litt over ett år. Og siden jeg ikke setter stumpen min i et bilsete her i byen (les: bak rattet i oslo) blir det ikke mye kjøring på meg fortida.

En gang var drømmebilen en Lamborghini, men det har gått over.

Vil ha en liten snerten vw som kjører dit jeg vil, inklusive oppover bakker på glatta!

:P

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har hatt lappen siden jeg var 18, dvs i 5 år. Kjører en herlig liten Ford :briller:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg har hatt lappen i 5 1/2 år. Jeg er nyutdannet og begynte i min første ordentlige jobb i fjor sommer, og målet var å kjøpe egen bil i løpet av høsten. Og det gjorde jeg! :D Kjøpte meg en 90-modll Golf GL, en hvit femdørs med soltak og det hele. SÅÅÅÅÅÅ stolt!!! Så nå har jeg egen bil, men vi er jo to som bruker den da.. Min sambo og meg. men det er jo min bil likevel!!

Jeg har egen bil, jo-hoooo! :briller:

Klem fra Huldre-Lise

Skrevet
]Jeg har ikke lappen' date=' jeg :oops:[/quote']

Ikke jeg heller. :( Men jeg vil ha en bil, da. Sånn med felger, ratt og dra-av tak. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...