Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit som overskriften sier hvilken mascara har du likt best og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Normale mascaraer: HR Spectacular. Gir flott lengde, sitter bra uten å være vannfast og verken smuler, drysser eller klumper. Naturally Glossy fra Clinique er også bra.

Vannfast: Kanebo 38*, både den klassiske og den nyere Separating&Lengthening. Begge gir fint, naturlig resultat, og sitter til de fjernes med varmt vann. Tåler en hard treningsøkt veldig bra.

Skrevet

YSL Faux Cils, helt klart. Det er selvsagt avhengig av hva slags vipper du har, mine er lange, men trenger litt mer fylde og Faux Cils er perfekt til det. Den hverken drysser eller klumper. Jeg bruker den som ikke er vannfast, og den sitter godt selv når det regner/sner eller jeg skulle gråte en skvett. Jeg bruker forøvrig linser og har aldri opplevd problemer med Faux Cils i forhold til det.

Gjest Borghild
Skrevet

Lancome l èxtreme. Gir masse volum og lengde og er lett å legge.

Ysl er en god nr 2.

Skrevet

L'oreal Telescopic:

Buer, forlenger, separer og gir volum! Har aldri hatt så fine vipper, og jeg slipper å bruke vippetang :)

Skrevet

Mary kay sin faktisk, av alle ting...

den får jeg lange tykke vipper av, den drysser ikke og legges lett! jeg har prøvd diorshow og estee lauder sine de sist årene, men mary kay sin er veldig mye bedre, til MEG ;)

Skrevet

Diorshow de siste årene. Har prøvd noen andre, men går alltid tilbake :)

Skrevet

Helena Rubinstein "lash queen". Synes den var litt tykk og uvant i konsistensen i starten, men når man blir vant til den synes jeg den er kjempebra. Jeg har ganske korte, vipper som ikke akkurat er så fyldige. Synes de ble merkbart lengre og fyldigere :)

Billigvarianten max factor masterpiece er også ganske bra, klumper ingenting og lett å legge.

Skrevet

Chanel Sculpte Cils, rask å legge på og trenger ikke flere lag. Den har veldig smal kost (som jeg liker) ,drysser ikke heller. De hadde en lekker farge i sort/kobber som er utgått dessverre, men finnes i andre farger (fin glans i fargene)

Kanebo 38*, lett å legge på med sin lille kost. Ingen mascara sitter bedre enn denne! Jeg har opplevd og sovne med denne på - like fin neste morgen! Mange synes den er vanskelig å fjerne, men det går lett ved å holde en klut med varmt vann mot øynene x antall sekunder - da løsner den!

Avon DARING CURVES er overraskende bra! Kjøper den for ca 35,- på Ebay. Den har en ganske spesiell kost som buer vippene fint, forlenger også bra og drysser ikke.

Den ser slik ut:

http://shop.avon.com/shop/product.asp?src_..._id=&pf_id=7957

Skrevet

Jeg bruker Diorshow fra Dior :) Dette er den beste jeg har prøvd..og jeg har prøvd de fleste.. Liker denne best pga. den store kosten som gir masse volum og fylde..

Er det kun denne mascaraen som har en slik stor kost, noen som vet?

Gjest Deception
Skrevet

Har ikke Benefit Bad Gal også stor kost, tro? Maximeyes fra Dior har også ganske stor kost, men ikke som Diorshow.

Skrevet

Kanebo 38 er min absolutte favoritt! Sitter som støpt hele dagen.......og natten med......... ;)

Skrevet
Har ikke Benefit Bad Gal også stor kost, tro? Maximeyes fra Dior har også ganske stor kost, men ikke som Diorshow.

Aner ikke, har ikke prøvd de to jeg :sjenert:

Skrevet

Diorshow!

Tar litt tid å venne seg til børsten, men når man har gjort det, kan man bygge opp fantastiske øyevipper!

Men styr unna den vannfaste... Utrolig at det er "samme produkt".

Gjest Deception
Skrevet
Diorshow!

Tar litt tid å venne seg til børsten, men når man har gjort det, kan man bygge opp fantastiske øyevipper!

Men styr unna den vannfaste... Utrolig at det er "samme produkt".

Den vannfaste gir utrolig flotte vipper, men smitter for et godt ord. :sur: Jeg bruker den bare de dagene jeg bruker mineralfoundation, for vanlig foundation gjør at den smitter og gir grå ringer. Men jeg bruker ikke pudder, og bruker relativt fete kremer.

Skrevet

Og igjen sier jeg ModelCo Lash extend :) Den forlenger, separerer perfekt, og jeg får masse volum av den og den klumper ikke! (men har forstått at den er best på de som har litt vipper fra før)

• 4 uker senere...
Skrevet
Og igjen sier jeg ModelCo Lash extend :) Den forlenger, separerer perfekt, og jeg får masse volum av den og den klumper ikke! (men har forstått at den er best på de som har litt vipper fra før)

Skriver under på denne!

Kjøpte mascaraen etter å ha lest mye bra om den her på KG og er positivt overrasket. Veldig fornøyd med den! :)

Skrevet

Diorshow!

Gjør at vippene blir fyldige og lange som bare det, dådyrvipper. Forutsatt at man kan å bruke den store kosten, selvfølgelig.

Eneste - er at den blir litt fort tørr.

Skrevet

Diorshow!!!

unngikk den leeeenge fordi jeg leste så mye negativt her (påvirkes jeg?), men etter å hatestet ut den ene dårlige mascaraen etter den andre (flere av lancome sine feks) måtte jeg prøve den ut. Og ENDELIG en som ikke drysser, sverter under øynene eller forsvinner i løpet av dagen på meg og samtidig gir volum:)

ellers til "hverdags"; HR spectacular eller Kaneboo 38*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...