MBelucci Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Jeg bor i et klima hvor det stort sett er varmt hele oret. Og huden min produserer mer olje,og da oppstor det kviser og lignende. For jeg kom hit hadde jeg ingen problemer med huden.Pga klimaet. Noen hjelp til hvilket produkt jeg kan bruke.Cleanser,maske,krem. Bruker biotherm,men funker ikke so godt lenger Takk for deres oppmerksomhet
Gjest Deception Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Dermalogica Skin Smoothing Cream, med Skin Hydrating Serum under?
kitekatt Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Bruker du solkrem i ansiktet ofte? For det får jeg kjempeproblemer av. har aldri kviser bare litt uren hud rundt nese og hake, men i syden får jeg nesten store byller pga solkrem. den eneste jeg ikke har reagert slik på er MD formulation sin solkrem, så prøv isåfall den hvis du trenger
MBelucci Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2007 Takk Deception... Og takk for jojoba svaret
MBelucci Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 Takk:) Flotte bryllups bilder....
~Mrs.Valentine~ Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Forsåvidt enig med Deceptions råd, men jeg tenkte kanskje at Active Moist fra samme merke kunne være bedre siden du hadde litt kviser(dog om du trodde det kom av "uttørking"). Jeg bruker selv den mye om sommeren når jeg får litt urenheter av solkremer og dårlig rensing osv. Endret 30. januar 2007 av ~Mrs.Valentine~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå