Gå til innhold

MD Formulations ansiktsvask med/ uten glycol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå den med Glycol, og lurer på om det egentlig er nødvendig når jeg bruker facial lotion i tillegg? Gjør vasken mye? ellers kunne jeg kanskje tenkt meg å bare bruke en helt vanlig en som tar sminke og døde hudceller. Har mye igjen av Clarins One Step Gentle Exfoliating Cleanser og lurer på om den er for hard å bruke pga at den har skrubb? Altså sammen med facial lotion. Fikk forståelsen av at MD's vask med Glycol også exfolierte selv om den ikke har korn. Er så dumt å kjøpe nytt når jeg har så mye. Har brukt MD i 1,5 mnd nå og synes det hjelper bittelitt på svarte/ hvite prikker, men ingen eureka opplevelse. Huden ble klarere da, det ble den. brukte hele Starterkitet, men begynner å gå tom nå, og lurer på om det ikke holder med bare facial lotion. Solkremen og Vit-a serum (som jeg ikke syntes gjorde noe, alle sa det var så sterkt, men kan bruke det hvis jeg skulle få en kjempekvise) har jeg jo endel igjen av og kommer til å kjøpe solkrem derfra igjen. Det er den beste jeg har prøvd ( til forskjell fra Dermalogicas sun booster, likte ikke den, men kan bruke den på stranda til sommeren)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...