Gjest Deception Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Jeg bruker allerede Facial Cream under den vanlige fuktighetskremen, og har gjort det i flere år (unntatt om sommeren). Det har gjort den kjempetørre huden min mindre flassete, og det virker som om den også blir mer mottakelig for fuktighetsprodukter. Dessuten har det fått de underjordiske kulene jeg noen ganger får på haken til å forsvinne i 99.99% av tilfellene. Derfor lurer jeg: Er det andre produkter fra MD Formulations som funker bra for tørr hud (ikke fet underhud eller noe, bare tørr hele veien), eller blir det i overkant? Jeg tenkte spesielt på rensen. Noen?
kitekatt Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Jeg bruker allerede Facial Cream under den vanlige fuktighetskremen, og har gjort det i flere år (unntatt om sommeren). Det har gjort den kjempetørre huden min mindre flassete, og det virker som om den også blir mer mottakelig for fuktighetsprodukter. Dessuten har det fått de underjordiske kulene jeg noen ganger får på haken til å forsvinne i 99.99% av tilfellene. Derfor lurer jeg: Er det andre produkter fra MD Formulations som funker bra for tørr hud (ikke fet underhud eller noe, bare tørr hele veien), eller blir det i overkant? Jeg tenkte spesielt på rensen. Noen? ← Det ser ut som det er den vanlige Glycolbaserte facial Cleanseren som er beregnet for både tørr hud og kombinasjonshud..., evt. samme men for sensitiv hud....
Gjest Deception Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har prøvd den tidligere, og likte den ikke da, for huden min ble som sandpapir av den. Men jeg tenkte ny sjanse osv. Jeg har tynn og finporet hud, så da er det kanskje like greit å holde seg unna. Hudpleieren anbefalte meg Ultracalming Cleanser (som jeg har brukt mer eller mindre trofast de siste to-tre årene), Facial Cream, og deretter fuktighetskrem. Men den nysgjerrigheten min...
Quirky Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Jeg opplever ansiktsrensen fra MD som ganske sterk, så hvis du skulle bruke noe fra MD bør det nok være den uten glycol. Og fuktighetskremer for tørr hud har de jo ikke mye av. Foreslår å fortsette med Dermalogica og facial cream, trass i nyskjerrigheten.
Gjest Deception Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Jeg opplever ansiktsrensen fra MD som ganske sterk, så hvis du skulle bruke noe fra MD bør det nok være den uten glycol. Og fuktighetskremer for tørr hud har de jo ikke mye av. Foreslår å fortsette med Dermalogica og facial cream, trass i nyskjerrigheten. ← Det var det svaret jeg mistenkte at jeg ville få. Men du har nok rett: jeg får heller kjøpe en ny Dermalogica-rens, for det begynner å bli tomt på den fronten. Og så skal jeg høre med en hudpleier når jeg kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå