Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:forvirret: Min sønn på 9 mnd med 5 tenner har begynt å skjære tenner! Han gjør det når han er våken. Jeg har ikke oppdaget noe mønster enda på når han gjør det, la først ordentlig merke til det i går.

Jeg har selv "uvanen" til tider, når jeg er stressa eller bekymra, får det av og til utslag i at jeg gjør det i søvne. Men ungen min kan vel ikke være bekymra?! Han er en rolig unge, blid og fornøyd. Noen som vet hva det kan skyldes, og om det er farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nurket mitt gjør det samme. Og han fryder seg over gnisselyden han greier å lage med tannebissene sine. :ler: Begynte med det samme han fikk tennene oppi. (han har to oppe og to nede), men gjør der skjeldnere nå som det ikke har nyhetens interesse. Klart det er spennende å kjenne på tennene sine og hva han kan gjøre med dem, ikke noe å være bekymret for. :)

Skrevet

Tror de aller fleste barn er igjennom minst en periode hvor de skjærer tenner...

Det er jo en ny og morsom lyd da (for dem)

Hos oss hadde vi en periode med eldstemann med fortennene, og så fikk vi en ny runde når han fikk jeksler han kunne gnisse med...

Helt normalt

Skrevet

Mitt barn gjorde også det. Det ga seg heldigvis, for det er en helt j æ v l i g lyd :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...