Gjest Bobcat Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Uff, nå trenger jeg litt hjelp her.. Jeg tenkte jeg skulle benytte Operas epostklient til å sjekke epostkontoer som tidvis er noe spamutsatt. Jeg har ikke akkurat vært noen stor fan av Opera tidligere, og har derfor brukt denne nettleseren svært lite. 9-serien begynner faktisk å likne noe når det gjelder det å sette separate innstillinger ifbm sikkerhet og personvern på utvalgte domener. Cookiehåndering i de eldre versjonene synes jeg er noe av det som rett og slett har stinket. En forutsetning for å bruke Opera som epostklient er selvsagt i hvilken grad jeg kan skru av all HTML, javascripts og annet rusk og rask, samt fjerne dette hersens forhåndsvisningsvinduet. Er dette mulig overhodet? HTML i en epost fungerer jo som en leserbekreftelse for alle som sender ut denne spammøkka, og det er jo fullstendig høl i huet å ha dette aktivert. Jeg vil også ha muligheten til å velge hvilke eposter jeg har lyst til å åpne og ikke.. Arrgh! Noen Operafrelste her?
Gjest itla Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hvis du finner View -> Display (et par briller til venstre for Quick find her), kan du stille inn det du ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå