Imax Skrevet 17. februar 2003 #1 Skrevet 17. februar 2003 Min samboer ønsker ikke smoking, sjakett eller diplomatdress. Har sett mye fint, men finner få lenker med bilder - alt er brudekjoler! Tror jeg må få gubben til å surfe litt først, så han kan komme forberedt til bryllupssalongen... Når bør man "reservere" når man skal leie? Kan man leie noe alternativt som ikke er smoking? Tar gjerne i mot tips!!!
Pip Skrevet 17. februar 2003 #2 Skrevet 17. februar 2003 -Sånne dresser syns jeg er litt stilige: www.belleamie.no/bilder/mann2.jpg Men det er kanskje det du kaller diplomat-dress? (Vet ikke helt hva det heter jeg...) Min kjære prøvde sånn, men de var ofte så fryktelig lange (han er ikke så lang...). Dessuten oppdaget vi at de lett 'hang' litt oppe i kragen, ettersom man stort sett går med dem åpne... Dessuten viste jo ikke den fine vesten og kravatten noe særlig inni der... Så egentlig så var det ikke så stilig som vi trodde... :D Så min tilkommende skal gifte seg i 'vanlig' sort dress han! Etter å ha prøvd litt forskjellig, og kjøpt seg vest og kravatt (for 250,- til sammen! Røverkjøp!!), gikk han hjem og prøvde det med dressen sin. (Som han kjøpte i fjor). Og PANG - satt som et skudd det! Så da er vi begge fornøyde... Billig blir det jo også! Må nevnes at ingen av oss liker verken sjakett, smoking eller kjole og hvitt noe særlig...
Pip Skrevet 17. februar 2003 #3 Skrevet 17. februar 2003 ..svarte visst ikke så veldig på spørsmålene dine, jeg... Men ja, man får leid en del forskjellig - bare ring rundt til de ulike brudesalongene som fører herretøy (det finner du ut på gule sider) og spør hva de har... Jeg tror 3-4 mnd. før holder lenge for brudgommen... Iallefall der vi var og kikket... (Hvis ikke han skal ha noe VELDIG spesielt, som må spesiallaget eller noe...) Lykke til!! :D
Olse Skrevet 18. februar 2003 #4 Skrevet 18. februar 2003 Min kjære skal ha noe som kalles galla-dress. Det er litt lang jakke med mønster i (brokade). Til den er det vest, tørkle og vanlig dressbukse. Kjempestilig. Den skal han leie hos den lokale brudesalongen til 2000 kr. Han hadde egentlig bestemt seg for vanlig dress da han ikke likte noe av det du nevnte i ditt innlegg. Men da han fikk se denne galla-dressen ble det avklart med en gang. SLIK VILLE HAN HA! Jeg synes iallefall det er viktig at herre trives også. Synes ofte de og deres antrekk ofte kommer i skyggen av den RETTE KJOLEN! For vi kunne da ikke tenke oss å gå en alle typer kjoler, og vi kan da ikke forvente at de vil ha på seg noe de ikke liker.
aber Skrevet 18. februar 2003 #5 Skrevet 18. februar 2003 Det går an å leie masse annerledes og stilige klær på Norsk Film! Kan jo være verdt å sjekke ut hvis man ikke vil ha "standard" antrekk. Lykke til med letingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå