Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på sånn dansematte til playstationen, og søkte på nettet etter pris.

Så at den kostet 250 kr, noe jeg syns var skikkelig billig. Det jeg lurer på er om det er inkludert spill til dansematten, eller om man må kjøpe spill utenom.

Og hva heter i så fall disse spillene til dansematten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mest trolig må du kjøpe spill uten. Ren gjetting så er dette en dobbel en? (bare gjetter nå). Hvis det er de jeg tror det er må du nok kjøpe spill utenom, som ligger normalt rundt 2-350 kr..

Spillene heter noe så enkelt som dancing stage, får flere forskjellige versjoner av de.

Endret av Gjest
Skrevet

Sjekk flere butikker før du kjøper spill. Jeg har opplevd at samme spillet varierer +/- 200 kroner i pris i butikker i samme gata, så her er det penger å spare!

Skrevet

Du betaler ca 5-600kr for pakke med spill og matte! :)

Gjest Orinoco
Skrevet

Jeg måtte kjøpe spill utenom dansematten. For en enkel dansematte betalte jeg 120,-, og for spillet 100,-. Spillet var kjempedårlig, så jeg skal se meg om etter et nytt et :)

Skrevet

Takk! da har jeg fått vite alt jeg lurte på. Nå er det bare å sjekke litt priser og kjøpe! Gleder meg masse! Det ser så gøy ut, og så er det sikkert fin trim

Gjest Orinoco
Skrevet

Unngå Dance UK XL så går det nok bra:)

Skrevet

hvis jeg ser den skal jeg løpe som f...i motsatt retning! :ler:

Skrevet

Er det den der du bruker 8 piler i stedet for 4? I så fall er det spillet helt pyton ja!

Dansematte er super trening...20-30 minutter om dagen gjorde susen for meg da jeg gikk ned i vekt for et par år siden i hvert fall!

Skrevet

ingenting er så bra som å være hjemme, ha det gøy og forbrenne kalorier på samme tid! Hurra!

Skrevet

Hvor finner dere de doble dansemattene? Jeg har lett etter det så lenge uten å finne..

Skrevet

Spaceworld har iallefall.. Tror jeg har sett på elkjøp.

Skrevet

Spaceworld har vel for øyeblikket fordi de er så forbaska dyre at folk ikke vil kjøpe der hehe..

Men regner med at elkjøp har. De som lager de er nemlig tomme.

Skrevet

se etter spill fra konami, de er kjempe bra.

og det er "bare" med 4 piler!

Skrevet

Jeg har PS2 med matte og spillet Dancing Stage Fusion, og har hatt mye glede av det. Er imidlertidig litt lei nå, så jeg tenkte å skaffe flere Dancing Stage-spill etter hvert.

Skrevet

Har også dancing stage fusion.. og megamix?

Likte fusion best..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...