skrue Skrevet 1. februar 2007 #21 Skrevet 1. februar 2007 Visste dere at produksjonen av makrell i tomat fra stabburet skal flyttes ut av landet fordi salget er for godt? Man må investere penger i anlegget som finnes for å oppfylle behovet. Om man må investere mindre penger i et annet anlegg for å oppnå samme resultat (antall bokser levert til butikkene) eller fordi forholdene er bedre tilrettelagt så er jeg ikke veldig overrasket.
Gjest Miss Guided Skrevet 1. februar 2007 #22 Skrevet 1. februar 2007 Makrell i tomat er knallgodt men den tuben kunne de ha spart seg for!! Rart at det er så forksjell i smak siden det er samme produsent. ← Ja fysj, må ikke være tube. Jeg elsker makrell i tomat, den originale typen vel å merke og den må jeg spise på knekkebrød. Nam, helt herlig. Kan til nød ta peppermakrell men det gir ikke helt den samme opplevelsen.
smile Skrevet 1. februar 2007 #23 Skrevet 1. februar 2007 Tør ikke smake den peppermakrellen jeg, redd det smaker for mye fisk...
monja Skrevet 1. februar 2007 #24 Skrevet 1. februar 2007 Makrell i tomat Det må jeg huske å kjøpe idag.
Gjest beekeeper Skrevet 2. februar 2007 #25 Skrevet 2. februar 2007 Prøvde peppermakrell i dag. Urk og blæ. ← Ja, jeg også!! Fysj og æsj! For en skuffelse!
Gjest Mayamor Skrevet 2. februar 2007 #26 Skrevet 2. februar 2007 Likte heller ikke peppermakrell. Men alle andre varianter til Stabburet!
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #27 Skrevet 2. februar 2007 Åh, makrell i tomat er veldig godt. Kanskje jeg skal lage meg et par skiver med det nå.
Karamba Skrevet 2. februar 2007 #28 Skrevet 2. februar 2007 Makrell i tomat er godt, ja! Min favoritt er den hakkede...
Gulphild Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #29 Skrevet 3. februar 2007 Vil ha makrell i salsa NÅ. Litt vel sent tenker jeg. Huff.
Lillemor Gull Skrevet 3. februar 2007 #30 Skrevet 3. februar 2007 Makrell i salsa. Liker også godt den som er hakket. Fileter går jo også, men foretrekker helt klart hakket og da spesielt i salsa. Peppermakrell har jeg ikke prøvd. Kong Oscar hadde jeg ikke helt sansen for, så etter det forsøket har jeg holdt meg til Stabburets.
workout Skrevet 3. februar 2007 #31 Skrevet 3. februar 2007 Makrell i tomat er perfekt mat. Har elsket det siden jeg kunne spise brødskive, og elsker det enda jeg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå