Gå til innhold

Makrell i tomat

Fremhevede innlegg

Skrevet
:grine: Visste dere at produksjonen av makrell i tomat fra stabburet skal flyttes ut av landet fordi salget er for godt? :grine:

Man må investere penger i anlegget som finnes for å oppfylle behovet. Om man må investere mindre penger i et annet anlegg for å oppnå samme resultat (antall bokser levert til butikkene) eller fordi forholdene er bedre tilrettelagt så er jeg ikke veldig overrasket.

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Guided
Skrevet
Makrell i tomat er knallgodt men den tuben kunne de ha spart seg for!! Rart at det er så forksjell i smak siden det er samme produsent.

Ja fysj, må ikke være tube. Jeg elsker makrell i tomat, den originale typen vel å merke og den må jeg spise på knekkebrød. Nam, helt herlig.

Kan til nød ta peppermakrell men det gir ikke helt den samme opplevelsen.

Skrevet

Tør ikke smake den peppermakrellen jeg, redd det smaker for mye fisk... :sjenert:

Skrevet

Makrell i tomat :sikle:

Det må jeg huske å kjøpe idag.

Gjest beekeeper
Skrevet
Prøvde peppermakrell i dag. Urk og blæ.

Ja, jeg også!! Fysj og æsj! For en skuffelse!

Gjest Mayamor
Skrevet

Likte heller ikke peppermakrell.

Men alle andre varianter til Stabburet! :sikle:

Skrevet

Åh, makrell i tomat er veldig godt. Kanskje jeg skal lage meg et par skiver med det nå. :sikle:

Skrevet

Makrell i tomat er godt, ja! Min favoritt er den hakkede...

Skrevet

Vil ha makrell i salsa NÅ. :sjenert: Litt vel sent tenker jeg. Huff. :grine:

Skrevet

Makrell i salsa. :sikle:

Liker også godt den som er hakket. Fileter går jo også, men foretrekker helt klart hakket og da spesielt i salsa.

Peppermakrell har jeg ikke prøvd.

Kong Oscar hadde jeg ikke helt sansen for, så etter det forsøket har jeg holdt meg til Stabburets.

Skrevet

Makrell i tomat er perfekt mat. Har elsket det siden jeg kunne spise brødskive, og elsker det enda jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...