Gå til innhold

Makrell i tomat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Makrell i tomat er godt, det er makrell i salsa også! :) Fra stabburet, den eneste i mitt hjerte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nest etter kjæresten, så liker jeg makrell i tomat best! ;) Mitt trofaste kjærlighetsforhold begynte når de kom med hakket versjon i boks, nam.

Følte meg veldig eventyrlysten når jeg prøvde salsa-versjonen sist lørdag, og den var jo faktisk veldig god. Hvem skulle trodd.

Skrevet

Hehe, ja!! Makrell i Salsa. :hjerte: Også er det så sunt!!! :) Masse omega ditten og datten. :)

Skrevet

Kan det tenkes at vi makrell-elskere er konservative i makrell-veien? :ler:

Skrevet

Har ikke turt å smake salsa-versjonen, men det burde jeg altså?

Skrevet

Kjempegodt i alle varianter, også peppermakrell!

Men holder en knapp på den gode gamle i tomat! :)

Skrevet
Har ikke turt å smake salsa-versjonen, men det burde jeg altså?

Ja, den er veldig god :)

Har prøvd pepper-varianten, men det ble litt vel mye fisk for meg. Men så liker jeg ikke filet-boksen heller, det må være hakket. Tuben er ikke så verst heller.

De andre merkene :riste: Men tror jeg skal prøve Eldorada igjen. Jeg er jo rimelig biased skjønner jeg :ler:

Skrevet

Makrell i tomat er knallgodt men den tuben kunne de ha spart seg for!! Rart at det er så forksjell i smak siden det er samme produsent.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er også veldig glad i makrell i tomat. Bare så synd at nabolandet ikke klarer å lage en spiselig versjon. Nesten så jeg vurderer å fylle opp kofferten.

Jeg liker Kong Oscar best, etterfulgt av Stabburet hakket. Salsamakrell var ikke min greie.

Gjest Gjest 1
Skrevet

Myk, fersk og saftig røkt peppermakrell er bedre :)

Skrevet
Men så liker jeg ikke filet-boksen heller, det må være hakket.

:Nikke:

Men jeg kan jo hakke den selv altså, men jeg foretrekker at det er gjort for meg.. ;) Jeg synes de små pakkene er geniale jeg.

Skrevet

Jeg liker kun makrellen i den vanlige boksen. Den smaker faktisk fisk, i motsetning til de andre som er dynket i tomatsaus.

Skrevet

Vet noen hvem som produserer Makrell i tomat i HVIT rund boks med rød skrift? Og hvor jeg kan få tak i den? Det er den aller beste!

Skrevet

Makrell i tomat er godt (filet er best, synes jeg), makrell i salsa er godt, og peppermakrell er godt!

Skrevet
:grine: Visste dere at produksjonen av makrell i tomat fra stabburet skal flyttes ut av landet fordi salget er for godt? :grine:
Skrevet

jeg har blitt frelst på king oscar sin jeg, etter at jeg smakte den syns jeg ikke staburret sin er noe god lengre..

Skrevet

Liker også makrell i tomat, men synes tomatpureen blir litt sterk i overdrevne mengder, så pleier å spyle den bort først. :ler:

Skrevet

liker ikke den på tube, det blir for finhakka! Det er ikke noe særlig! men jeg skjønner jeg må smake salsa typen.

Skrevet

Prøvde peppermakrell i dag. Urk og blæ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...