prinsesså Skrevet 17. februar 2003 #1 Del Skrevet 17. februar 2003 jeg satt her en dag og så på kjendiser, hvor smellvakre noen av dem er, plutselig følte jeg meg ikke så pen, MEN så datt jeg over dette http://www.ebaumsworld.com/celeb.html plutselig følte jeg meg vakker igjen :D jeg fant rett og slett ikke på tema.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 17. februar 2003 #2 Del Skrevet 17. februar 2003 En liten bemerkning om det nye bildet av Michael Jackson.... Det har tatt et helt knippe med bildemanipulasjonseksperter et halvt år i arbeid, ved hjelp av en hel kontorfløy med de sterkeste datamaskiner for å få ham til å se såpass bra ut, og for ikke å snakke om all den kaffen som er blitt drukket, samt alle innhentede konsultasjoner fra eksternt hold - blandt annet av plastiske kirurger, biologer, frenologer og tanneksperter. I virkeligheten ser han langt verre ut. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 17. februar 2003 #3 Del Skrevet 17. februar 2003 Joda...utrolig hva sminke kan gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. februar 2003 #4 Del Skrevet 17. februar 2003 Hehhe Jeg kan også se ut som en modell, det vet jeg for jeg har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Efelia Skrevet 18. februar 2003 #5 Del Skrevet 18. februar 2003 Oh... Thank good! En herlig forfriskende side jeg skal legge meg på minnet...for dårlige hårdager og de andre dårlige dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå