Tante M Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Trenger et beige ensfarget sengeteppe, alternativ naturfarget. Noen som har sett noen fine slike i Oslo/Akershus?
Gjest Ballerina Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Har du vært på Kid, Princess osv.?? Faktisk har jeg sett noe sånn på Sparkjøp! Det går jo an å prøve
Mini_me Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Har ikke IKEA noen ensfargede beige? Jeg har i alle fall det brune, og det er lyse brunt på baksiden. Trodde det var et beige også jeg...
Tante M Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Da får jeg se på Ikea i morgen. Var der i kveld, men så bare det mørkebrune....Burde kanskje ha snudd det....
Gjest -eline- Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Ikea har noen, feks: Kastanj sengeteppe. Ellers så kan du helt sikkert sjekke Interiørland, Skeidar, Bohus, Kid, Princess osv.
tuji Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Her er ett til fra IKEA. De kaller det beige, men det er mer hvitt i mine øyne. Kommer an på hvor lysbeige du vil ha det.
Gjest -eline- Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Her er ett til fra IKEA. De kaller det beige, men det er mer hvitt i mine øyne. Kommer an på hvor lysbeige du vil ha det. ← Det finnes også i beige/brunt, dvs det er brunt på en side og beige på den andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå