Gjest ice Skrevet 30. januar 2007 #21 Skrevet 30. januar 2007 Jeg ser ikke helt poenget med å sende innbydelser til forlovere (og er det virkelig noen som samler på dem? Det kunne ikke ramle meg inn å spare på en innbydelse, selv ikke fra min beste venninnes bryllup.) og heller ikke til foreldre eller søsken. Men hvis du vet hun ville satt pris på det, eller hvis du er usikker på om hun ville bli skuffet over å ikke få det er det vel bedre å sende en "overflødig" invitasjon enn å ikke sende i det hele tatt. ← Jeg limer inn innbydelsen sammen med bordkort og bilder i fotoalbumet mitt! Og jeg skal være forlover til sommeren, og regner med jeg får innbydelsen...slik at jeg kan spare på den!!! Det er jo tross alt barndomsvenninnen min som gifter seg, og jeg vil ta vare på innbydelsen sammen med bilder og minner!! Vi skal sende til forloverne, men er litt usikker på foreldrene våre... De er jo på en måte med på å invitere og med på å betale festen....Hmmm.. ← Jeg var i bryllup hvor foreldrene var gode sponsorer, og der var invitasjonene rett og slett fra foreldrene! "Du inviteres herved til navn & navn sitt bryllup...blabla...hilsen foreldrenes navn"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå