Doratheexplorer Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Holder på med innbydelsene Men så spør jeg meg selv, sende til forloverne eller ikke? Det er jo en selvfølge at de kommer da, men det gjelder jo flere så... Sikkert dumt spørsmål Hva gjør dere andre? Endret 29. januar 2007 av lottabrud
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Jeg ville sendt. Kanskje de vil ha den som minne dersom det er en kjempegod venninne. Uansett er det jo rart å ikke sende til dem.
Gjest Kitten Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Sender innbydelser til alle gjestene vi... Noen felles vel og merke.
Arkana Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg ser ikke helt poenget med å sende innbydelser til forlovere (og er det virkelig noen som samler på dem? Det kunne ikke ramle meg inn å spare på en innbydelse, selv ikke fra min beste venninnes bryllup.) og heller ikke til foreldre eller søsken. Men hvis du vet hun ville satt pris på det, eller hvis du er usikker på om hun ville bli skuffet over å ikke få det er det vel bedre å sende en "overflødig" invitasjon enn å ikke sende i det hele tatt. Endret 29. januar 2007 av Arkana
Arkana Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 (endret) *dobbelt* Endret 29. januar 2007 av Arkana
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Mennesker reagerer på de rareste ting. Ser man jo godt her inne
Gjest Ballerina Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Vi kommer til å sende innbydelser til alle! Vil ikke gjøre forskjell på forloverne våre og andre venner som kommer. Hvis vi ikke sender innbydelser til forlovrne våre, da trenger vi jo ikke gi til foreldre, besteforeldre, oldemor, tanter & onkler... det er jo derfor jeg sitter og lager innbydelsen for at alle skal få! Men så klart, dette er min oppfatning
Doratheexplorer Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2007 Du sier noe der Jack Ja, jeg samler på innbydelser, og er sikkert ikke den eneste da Sant som du sier Arkana, bedre med enn uten da Får se hva det blir til.
Doratheexplorer Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2007 Vi kommer til å sende innbydelser til alle! Vil ikke gjøre forskjell på forloverne våre og andre venner som kommer. Hvis vi ikke sender innbydelser til forlovrne våre, da trenger vi jo ikke gi til foreldre, besteforeldre, oldemor, tanter & onkler... det er jo derfor jeg sitter og lager innbydelsen for at alle skal få! Men så klart, dette er min oppfatning ← Sant nok, er jo en selvfølge at alle de du nevner kommer, inkl. forloverne. Så ender nok opp med å sende til ALLE
Pinki Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Vi skal sende til forloverne, men er litt usikker på foreldrene våre... De er jo på en måte med på å invitere og med på å betale festen....Hmmm..
Mrs B Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Vi sender inbydelser til våre forlovere.De vet jo selvsagt når det er og har sagt ja, men litt hyggelig for dem å bli "ordentlig" bedt da! Så kan de gjøre hva de vil med den, om de kaster den eller ikke!
amles Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 Mennesker reagerer på de rareste ting. Ser man jo godt her inne ← Jeg sende. Tenkte på det samme, men så fant jeg ut at jeg sender til alle. Innbydelsen er jo så fin!
amles Skrevet 30. januar 2007 #13 Skrevet 30. januar 2007 Vi skal sende til forloverne, men er litt usikker på foreldrene våre... De er jo på en måte med på å invitere og med på å betale festen....Hmmm.. ← Dette lurer jeg også på...?
Doratheexplorer Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 30. januar 2007 Vi sender til foreldrene våre
Kykkelikokos Skrevet 30. januar 2007 #15 Skrevet 30. januar 2007 Vi sender til alle, inkludert foreldre og forlovere. Jeg har laget alle invitasjonene selv, så jeg vil jo også at de skal se at jeg har lagt arbeid ned i det hele
*Emma* Skrevet 30. januar 2007 #16 Skrevet 30. januar 2007 Vi sender til alle. Jeg vet at flere har sagt de skal spare på dem (de var hjemmelagede) fordi de vil sette dem inn i album sammen med bilder fra bryllupet og reisen (men nå skal jo vi til USA så det blir kanskje litt annerledes?!)
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2007 #17 Skrevet 30. januar 2007 Vi sender til alle. Har egentlig ikke en gang tenkt tanken på å ikke sende til noen. Selv om de vet hvor det er og når er det greit å ha en ekstra påminnelse på tidspunkt og lignende. Dessuten er det jo nettopp de dere vurderer å droppe invitasjoner til som kanskje synes det er morsomt å ta vare på...
Malama Skrevet 30. januar 2007 #18 Skrevet 30. januar 2007 Jeg sender nok også til forlvoer ja, og til foreldre og andre jeg vet kommer. Og jeg vet flere samler på dem. Mamma har en perm der hun setter inn innbydelse, saghenfte med innlimt bordkort for henne og pappa fra brylluper, barnedåp og konf etc. Jeg er ikke så flink, og har det liggende i en plastpose, men jeg tar definitivt vare på det (bare at retter flyttinga har jeg dessverre ikke funnet igjen posen, hvilket er frusrterende nå som vi skal lage dette selv... var fint å bla i mammas perm ved nyttår, se hva andre skriver og sånn) Det jeg er mer usikker på er om vi skal sende til de vi vet IKKE kommer. Vi har nemlig fått et avbud allerede før innbydelsene er sendt ut (vi har jo spredd datoen da, og det viste seg at ene tanta til min kjære med familie dessverre allerede da de fikk vite datoen hadde bestilt sommerferien og er bortreist) Men ja, forlovere får nok innbydelse ja.
Doratheexplorer Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 30. januar 2007 Det jeg er mer usikker på er om vi skal sende til de vi vet IKKE kommer. Vi har nemlig fått et avbud allerede før innbydelsene er sendt ut (vi har jo spredd datoen da, og det viste seg at ene tanta til min kjære med familie dessverre allerede da de fikk vite datoen hadde bestilt sommerferien og er bortreist) ← Har tenkt på det jeg også, vet at det er noen som er bortreist Så er litt usikker
Gifteklar:) Skrevet 30. januar 2007 #20 Skrevet 30. januar 2007 Det lurer jeg også på... Vi har fått et avbud, før invitasjonene er sendt ut... Er det noe vits i å sende invitasjon..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå