minsin Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 I fjor sommer fikk kompisen min seg ASUS i A7 serien, og den har det vært noe rart med hele tiden. Når man lukke explorer eller andre program får man feilmelding, blå skjerm kommer det i ny og ne også. Musedingsen virker ikke som den skal heller. Til jul fikk jeg PC i samme serien. Der får jeg feil 6 av 10 ganger når jeg lukker et program. Går PCen i ventemodus må jeg restarte for å få i gang skjermen 9 av 10 ganger. Og her om dagen da jeg slo på så var det masse striper over hele skjermen, fikk ikke slått den av på riktig vis så jeg trykka på powerknappen. Prøvde igjen dagen etter, men det samme skjedde. I dag ringte jeg den hel***** kundeservis "jeg sender deg et serviceskjema på mail nå, fyll ut det og returner. Så vil du i løpet av en uke få tilsendt *noe lapp* for å sende den inn" Hvor fa** er mailen? Snakket med ei venninne i dag, hun hadde også samme PC, den gikk også i stykker. Det skjedde aldri noe på kundeservicefronten der uansett. Noen som har god erfaring med ASUS her eller, og kundeservicen?
Gjest _Leela_ Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Har hatt en Asus i A6 serien et halvt år og har ikke opplevd noe av dette, er faktisk fornøyd, ikke møtt på noen store problemer ennå. Har ikke hatt noe kontakt med kundeservice da, men er de så lite hjelpsomme håper jeg at jeg slipper.
enden Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Slik du beskriver det kan det like gjerne være programvarefeil som maskinvarefeil. Det er fortsatt basynderlig dersom en helt nyinstallert maskin oppfører seg slik, men det kan hende du slipper problemene dersom du gidder å bruke litt tid og energi på å installere den på nytt selv Kundeservicen til ASUS er vel satt bort til en 3. part, og det lover sjelden bra, men kvaliteten på maskinene ellers har jeg ikke noe å si på - i alle fall ike de jeg har vært borti gjennom jobben. Endret 1. februar 2007 av enden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå