evilla Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hvor skal dere på bryllupsreise? Og når bestiller dere ferien? Og når reiser dere? For meg var det kjempeviktig å reise på bryllupsferie rett etter bryllupet, for da føler jeg at du forlenger hele opplevelsen.....pluss at da blir det noe av, hadde vi bestemt å vente noen måneder, ville det sikkert gått et halvt år - år før vi kom oss avgårde... Så vi reiser enten mandagen eller tirsdagen etter bryllupet. Og turen går til Sør Afrika :D:D:D Gleder meg nesten ihjel!! Er så reisesyk nå... Vi er øyeblikk klar til å bestille, og vi gifter oss ikke før i november...så det er en stund til vi reiser...!
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Ååå! Så moro at du spurte akkurat nå Vi har akkurat sittet å sett på bryllupsreise, og har sååååå lyst til å dra til Bali og bo på Ritz Carlton Resort. Det er utrolig fint der! Vil ha utsikt til sjøen da, og da er det billigste 265 dollar natten. Blir ca. 23.000 for 2 uker, for bare hotell, men det er vi nok villige til å betale for en slik opplevelse.
evilla Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Ååå! Så moro at du spurte akkurat nå Vi har akkurat sittet å sett på bryllupsreise, og har sååååå lyst til å dra til Bali og bo på Ritz Carlton Resort. Det er utrolig fint der! Vil ha utsikt til sjøen da, og da er det billigste 265 dollar natten. Blir ca. 23.000 for 2 uker, for bare hotell, men det er vi nok villige til å betale for en slik opplevelse. ← Åh, det hørtes bare helt fantastisk ut!! Syns også vi kan bruke litt ekstra penger på oss selv på en bryllupsreise.. Den skal jo være spesiell! Og ekstra spesielt mener jeg den blir hvis du reiser rett etter bryllupet.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Åh, det hørtes bare helt fantastisk ut!! Syns også vi kan bruke litt ekstra penger på oss selv på en bryllupsreise.. Den skal jo være spesiell! Og ekstra spesielt mener jeg den blir hvis du reiser rett etter bryllupet. ← Nettopp... Synes vi fortjener litt ekstra luksus etter at vi har planlagt og gjennomført bryllupet, og endelig skal begynne livet vårt sammen Vi blir sannsynligvis å dra mandag eller tirsdag etter bryllupet. Vil ikke dra dagen etter, for da synes jeg det blir litt stress. Vil nyte vår første morgen som mann og kone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå