Gå til innhold

Meningsløse SMS-meldinger

Anbefalte innlegg

Gjest **Evergood**
Skrevet

Jeg satt hos ei venninne av meg en kveld. Rett før jeg skulle gå, pep telefonen hennes. En SMS melding kom inn:

IQ er en fin bil.

Noen andre som har fått meningsløse SMS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bøtter og spann. Det jeg avskyr mest er kjede-meldinger og søte-nusse-klemme-meldinger.Gidder aldri å svare på slikt, så etterhvert har folk litt gitt opp å sende slik til meg. Ikke det at jeg er akkurat lei meg for det....

SMS er for korte beskjeder. Enkelt og greit. Så ikke plag meg med annet ræl og rot.....

Gjest graceland
Skrevet

Hadde ei på telefonlista som var kronisk med å sende meg bamser og dårlige vitser. Det er jo greit med oppmerksomhet, men ble veldig lei til slutt. Heldigvis tok hun hintet, for jeg svarte kun når det kom personlige meldinger.

Skrevet

Går det an å få meningsfulle sms'er da? :klø:

Tja, jo.. for å si det sånn. Jeg har fått et par seriøse, men jeg husker dem bedre enn det motsatte.

Skrevet
I bøtter og spann. Det jeg avskyr mest er kjede-meldinger og søte-nusse-klemme-meldinger.

Samme her. Likevel får jeg dem.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Får jeg kjedemeldinger/vitser av noen, måtte det være seg de nærmeste eller fjerneste skriver jeg uansett tilbake "GI FAEN DIN GRINGOHOMS :(" fordi de vet hvor mye jeg hater sånt. Så treffer jeg dem i "virkeligheten" og jeg sa nå må du slutte! og får bare tilbake et fårete smil "du var den eneste igjen ut av 10 jeg måtte sende til ellers får jeg evig ulykke"

jaja ikke plag meg med det da! Stikk heller og brenn

pms nei?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...