Malama Skrevet 1. februar 2007 #21 Skrevet 1. februar 2007 Mamma spurte meg nå om kanskje påske var litt sent? Hun har nå informert ene søstra si om at hennes barn kommer til å bli invitert da, og jeg ser poenget hennes: Vi har nemlig informert våre tanter og onkler, men vi har ikke informert våre søskenbarn. Delvis fordi gjestelista ikke er helt spikra enda... Men det er jo dumt om vi risikerer at de ikke kommer om de ikke får vite noe før innbydelsen kommer. De VET når vi skal gifte oss (eller i alle fall vet mødrene deres det) men de vet ikke om de blir invitert. Hmm, jaja, jeg har bestemt hvordan invitasjonene skal se ut, har "laga prototypen" som mamma sa, så det er vel bare å sette igang og lage mange av dem... Men enn så lenge holder jeg fast på planen om å sende/levere invitasjoner til påske sånn ca. Må finne ut av hva som er en passe svarfrist. Jeg synes ikke det trenger være så lang svarfrist, de fleste vet om de kan eller ei? Så om jeg leverer dem til påske, dvs postlegger de som skal postlegges første uka i april, leverer personlig ganske mange i løpet av påskeferien, og postlegger de jeg hadde tenkt å levere men ikke traff 10. april, og setter svarfrist... kan jeg sette en til 1. mai? eller 15? Vi skal jo lage borsplanen etc også, og det er jo greit å vite hvem som kommer før vi går igang med den (ja, for det er jo noen vi VET når kommer, men de vet vi jo sånn ca hvor de skal sitte også...) Så mye å tenke på.
Sunbird Skrevet 1. februar 2007 #22 Skrevet 1. februar 2007 Vi gifter oss 18aug og da er vel de fleste ferdig med ferien.Har så vidt begynt på innbydelsene nå,men har ennå ikke bestemt oss for når de skal sendes ut. Blir nok ikke før etter påske. De fleste som blir invitert vet når datoen er, vi skrev nemelig datoen i julebrevet. Er det forresten noen som kan fortelle meg hvor lang tid før bryllupet jeg bør ha svar dato? Det er jo tross alt litt som skal klar gjøres nå vi har den endelige gjeste lista klar også.
Doratheexplorer Skrevet 1. februar 2007 #23 Skrevet 1. februar 2007 Vi gifter oss 18aug og da er vel de fleste ferdig med ferien.Har så vidt begynt på innbydelsene nå,men har ennå ikke bestemt oss for når de skal sendes ut. Blir nok ikke før etter påske. De fleste som blir invitert vet når datoen er, vi skrev nemelig datoen i julebrevet. Er det forresten noen som kan fortelle meg hvor lang tid før bryllupet jeg bør ha svar dato? Det er jo tross alt litt som skal klar gjøres nå vi har den endelige gjeste lista klar også. ← Vi gifter oss 11.august og har tenkt å ha svarfrist 10.juni
water1 Skrevet 1. februar 2007 #24 Skrevet 1. februar 2007 Vi skal gifte oss 18. august, og jeg er nå straks ferdig med innbydelsene. Holder på å legge dem inn i konvolutter og skrive på adresser nå. Vi kommer til å sende dem ut i løpet av februar ser det ut til, og ber om svar innen 1. mai. Tror nok dette er tidligere enn gjennomsnittet, men både min mor og mine svigerforeldre ba meg få dem ut fort. Så....da får man vel høre på dem da;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå