Gå til innhold

Kroppen min forfaller!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siste mnd har jeg ikke gjort så veldig mye, slitt litt med brudd med kjæresten, slutta skolen og slikt, så har egentlig ikke mye å gjøre om dagen..

Og kroppen min forfaller, har ingen kondis i det hele tatt omtrent!

Så det jeg lurte på, var om hva slags trening kan jeg gjøre?

Har ikke råd til helsestudio, eller lyst da ingen av mine venner gidder eller har tid til å bli med, tør ikke alene...

Så hva kan jeg gjøre for å bedre kondisen?

Med en gang det blir litt varmere i lufta har jeg vel tenkt til å jogge litt daglig, men det er så lenge til!

Og en ting til.. Hoppe tau (hehe...) hva hjelper det for?

Hilsen slappingen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GÅ en tur! Hver dag! På en halvtime til en time. Det er gratis og du får frisk luft på kjøpet! Du trenger da ikke vente til det blir varmere? Det er bare å kle på seg det. Plugg en diskman eller radio el i øret og gå - langt og fort. Nå er det lyst og fint om ettermiddagen også. Du blir raskt i bedre form, det er sunt og du vil etterhvert gå lengre, og du får friske roser i kinnene.

Lykke til - og god tur!

Gjest Hvitveis
Skrevet

Sier som Tusenfryd, gå en tur. Helst hver dag, men sett deg i hvert fall noen mål å strekke deg etter. Da vil du merke at humøret også stiger :ler:

God tur fra meg også. Kanskje vi ses i neste lyskryss?

Skrevet

Enig med de andre her - gå tur! God mosjon, og helt gratis! Og så treffer du gjerne noen på din vei, og det er jo trivelig da!

Ellers så er hoppetau også en finfin ting. Der får du både kondisjonstrening og spenst på en gang. Samtidig bruker du nesten alle kroppens muskler... Så det er ikke dumt! Men å bare hoppe tau kan bli noe ensformig da...

Lykke til - formen din kommer rakst til å bli merkbart bedre når du bare kommer i gang! :D

Skrevet

Takk for svar! Gå tur ja.. min store skrekk da jeg var lita, hehe... Jaja, kan alltids hive på meg klær å gå en tur, kan vel være ganske oppfriskende! :)

En ting er ihvertfall sikkert, kondisen må opp.. Ble andpusten av ti situps ista! Haha, da er jeg i elendig form da...

:hoho: :oops:

Men sleng gjerne inn flere svar da! :)

Skrevet

I Aftenposten i dag står det om bevegelse. Vi slanker oss, men blir fetere, fordi vi gelmmer å røre på oss. Og hele dagen sitter vi i bil, foran pc-en eller tv-en. Så opp og gå, få frisk luft og bedre form. Nå er klokken 08 - det er lyst - og jeg gelder meg til det blir lyst klokken 07 - da skal hver dag starte med en tur.

Treningsstudio og annen organisert trimming kan du tenke på ettervhert som du føler for det. Men klarer du å gå en halvtime til en time hver dag - eller si fem ganger i uken - da er du mye lenger enn du ville drømme om, fx til påske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...