Luna_ Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Heisann, skal snart feire bursdagen min og vil påskjønne med seg selv med at noen legger aftensminke. Har ringt til rundt å forstått det slik at hos Wahwah betaler jeg 390,- for en halvtimes sminke eller så har jeg Make Up Store hvor en betale 495,- og får? produkter for samme pris. Er det noen som har erfaring med Wahwah eller MakeUpStore på sminke og kvalitet på arbeidet?
Nemesis Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Heisann, skal snart feire bursdagen min og vil påskjønne med seg selv med at noen legger aftensminke. Har ringt til rundt å forstått det slik at hos Wahwah betaler jeg 390,- for en halvtimes sminke eller så har jeg Make Up Store hvor en betale 495,- og får? produkter for samme pris. Er det noen som har erfaring med Wahwah eller MakeUpStore på sminke og kvalitet på arbeidet? ← Hei du Jeg har vært på xhibition på makeup store og sett på da en jente ble sminket i kveldssminke. Det ble utrolig fint! Kjøpte et sånt gavekort til veninna mi nå nettopp og hun ble som sagt kjempeglad. PLusset med å sminke seg der er jo at du får sminke for hele beløpet
Luna_ Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Nettopp ingen dum ide Ble bare litt skeptisk da jeg fikk høre om en jente som skulle få lagt makeup før hun skulle i bryllup, ble slettes ikke fornøyd ( alt for oversminket tror jeg ) og måtte vaske det av. Men det er vel bare å si fra. Sminker meg ikke så mye til vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå