Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, skal snart feire bursdagen min og vil påskjønne med seg selv med at noen legger aftensminke. Har ringt til rundt å forstått det slik at hos Wahwah betaler jeg 390,- for en halvtimes sminke eller så har jeg Make Up Store hvor en betale 495,- og får? produkter for samme pris. Er det noen som har erfaring med Wahwah eller MakeUpStore på sminke og kvalitet på arbeidet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann, skal snart feire bursdagen min og vil påskjønne med seg selv med at noen legger aftensminke. Har ringt til rundt å forstått det slik at hos Wahwah betaler jeg 390,- for en halvtimes sminke eller så har jeg Make Up Store hvor en betale 495,- og får? produkter for samme pris. Er det noen som har erfaring med Wahwah eller MakeUpStore på sminke og kvalitet på arbeidet?

Hei du

Jeg har vært på xhibition på makeup store og sett på da en jente ble sminket i kveldssminke. Det ble utrolig fint! Kjøpte et sånt gavekort til veninna mi nå nettopp og hun ble som sagt kjempeglad. PLusset med å sminke seg der er jo at du får sminke for hele beløpet :)

Skrevet

Nettopp ingen dum ide :) Ble bare litt skeptisk da jeg fikk høre om en jente som skulle få lagt makeup før hun skulle i bryllup, ble slettes ikke fornøyd ( alt for oversminket tror jeg ) og måtte vaske det av. Men det er vel bare å si fra. Sminker meg ikke så mye til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...