Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dusjsåpe, skrubb, bodylotion og body butter med oliven? Er disse produktene bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg hadde skrubben og bodylotion med oliven i sin tid. Den gjorde jobben, men jeg taklet ikke lukten i lengden ;) Liker du lukten av produktene så er de gode, i hvertfall det jeg har prøvd

Gjest grønnsåpe
Skrevet

jeg har body butter, men ikke med oliven da.. jeg har kokosnøtt. Jeg er kjempefornøyd ( det er huden min også ;) )

Gjest Kristin_
Skrevet

Har body butter selv og det anbefales (ikke med olivenlukt men med papaya, men antar virkningen er mye den samme) ;)

Skrevet

Har ikkje prøvd Oliven, men Body Butter generelt er supre :)

Skrevet

I motsetning til alle andre (virker ihvertfall sånn) synes jeg ikke noe særlig om Body Butter. Den er alt for fet (legger seg liksom utenpå huden og bruker lang tid på å trekke inn på tross av at jeg har veldig tørr hud), og så lukter det alt for mye. Liker Body Scruben, men synes den lukter i meste laget også. Gjelder ihvertfall å finne en lukt man kan leve med.

Skrevet
I motsetning til alle andre (virker ihvertfall sånn) synes jeg ikke noe særlig om Body Butter. Den er alt for fet (legger seg liksom utenpå huden og bruker lang tid på å trekke inn på tross av at jeg har veldig tørr hud), og så lukter det alt for mye. Liker Body Scruben, men synes den lukter i meste laget også. Gjelder ihvertfall å finne en lukt man kan leve med.

Jeg er enig, spesielt angående body butter. Body Butter trekker nesten aldri inn i huden synes jeg. Selv ikke på føttene hvor jeg er kjempetørr.

Jeg har cocoa-versjonen, og den lukter virkelig ille. Og sterkt!

Bodyskrubben er veldig god, men lukten kan være gjennomtrengende. Ikke så kult om man bruker parfyme til vanlig.

Gjest Kristin_
Skrevet

For all del. Jeg bruker lite parfyme til vanlig, så for min del gjør dt ikke noe at produktene lukter. Men er enig, bruker man parfyme til vanlig bør man gå for noe mer nøytralt. Og IKKE smøre hele kroppen på en gang :-D

Skrevet (endret)
jeg har body butter, men ikke med oliven da.. jeg har kokosnøtt. Jeg er kjempefornøyd ( det er huden min også ;) )

Den har jeg også, og den er kjempedeilig og lukter fantastisk, helt til det har gått et par timer og jeg lukter harsk solkrem..

Endret av loffen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...