Gå til innhold

Når kjøpte dere kjole?

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Ja, nå har jeg altså funnet KJOLEN! ...men jeg lurer på om det kanskje er litt tidlig å kjøpe den?? Skal jo prøve den, men lurer på om jeg skal kjøpe den hvis den er KJOLEN etter at den er prøvd... men så føler jeg også at det er litt tidlig 1 1/2 år før bryllupet... det er 2007-kolleksjonen til Lilly, så den kommer jo til å være her en stund. Skal jeg vente?? Vet ikke jeg, når kjøpte dere kjole??

Videoannonse
Annonse
Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Har ikke kjøpt kjole jeg da, men hvis du fremdeles synes det er den rette kjolen for deg når du har prøvd den, så ser jeg ikke noe galt i å kjøpe den! Da får du jo bare spredd utgiftene litt utover :)

Skrevet

Da har du jo tid til å vente på at den kommer på salg! :-)

Jeg kjøpte i oktober og skal gifte meg i juni. Finner du en kjole som bare "sitter som støpt" og er DEG, så er det bare å velge den. Det gjorde jeg. Hadde med ei venninne som hadde tårer i øynene, så regner med at jeg gjorde et greit valg, hehe

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole og skal også gifte meg om et halvannet år...

Jeg fant den perfekte kjolen hos Agape, den var bare helt perfekt for meg!

Jeg har kjøpt kjole og slått meg til ro med det. Etter dette har jeg ikke sett på andre kjoler i det hele tatt.

Jeg bare vet at den er rett!

Skrevet
det er 2007-kolleksjonen til Lilly, så den kommer jo til å være her en stund.

Har funnet en der jeg også. Hvilken falt du for?

Gjest Ballerina
Skrevet
Har funnet en der jeg også. Hvilken falt du for?

Denne falt jeg for :) Du da??

Skrevet

Bestilte i midten av november, får den ca midten av mars, gifter meg 10 april... Men vi forlovet oss i august, hadde det vært lenger tid mellom forlovelse og bryllupet hadde jeg nok ikke klart å vente uansett...

Skrevet
Da har du jo tid til å vente på at den kommer på salg! :-)

Jeg kjøpte i oktober og skal gifte meg i juni. Finner du en kjole som bare "sitter som støpt" og er DEG, så er det bare å velge den. Det gjorde jeg. Hadde med ei venninne som hadde tårer i øynene, så regner med at jeg gjorde et greit valg, hehe

''

Henger meg på denne, samme gjorde jeg!

Frey - det var en nydelig kjole!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville ventet, spesielt siden den kommer til å være å få kjøpt en stund til. Tenk om du finner en som er enda finere? Men du kjenner deg selv best - skifter du mening ofte? Jeg hadde ikke turt, men det er meg.

Skrevet

Jeg vil si at det kommer annpåom du virkelig VET hva du vil ha.

Jeg tittet på kjoler i flere år (sammen med venninder som skulle gifte seg) og fant tidlig ut at Maggie Sottero sine kjoler var de eneste jeg egentlig likte 100% Snittet med "måten stoffet brettes" i livet og knytingen i ryggen er så MEG. da jeg ca 1.5 år før bryllupet (vi hadde faktisk ikke satt noe dato engangjeg snublet bare over den) fant KJOLEN med stor K visste jeg at det ikke var noen andre.

Jeg kjøpte kjolen min 14 mnd før bryllupet. Jeg lovte megselv at jeg ikke skulle titte etter andre (men har likevel sett når andre her inne feks har linket til sine). Jeg har tildags datoikke funnet 1 kjole jeg heller vil ha ennden jeg har kjøpt. Det er nå 6 uker til bryllupet.

Er du like bestemt som meg vil du ikke angre.....vakler du derimot hadde jeg ikke villet kjøpe så tidlig.

Skrevet

Jeg kjøpte min kjole i hvert fall 9 mnd før bryllupet... Nå er det litt mindre enn 6 mnd igjen.. Er fremdeles svært fornøyd:):) Synes den blir finere for hver gang jeg ser den.... ;) Har heller ikke sett noen kjoler jeg heller ville hatt.

Men angående å finne kjoler på nett, så må du prøve kjolen på for å vite at den er "den rette"... Stor forskjell på bilde/kleshenger og på deg...

Lykke til:)

Mvh Gifteklar:)

Skrevet
Men angående å finne kjoler på nett, så må du prøve kjolen på for å vite at den er "den rette"... Stor forskjell på bilde/kleshenger og på deg...

Ikke alltid. Jeg falt for en på nett - prøvde i butikk og den satt som støpt :ler: Mulig det var flaks men jeg hadde glatt kjøpt den uten å ha prøvd...men som sagt..jeg var HELT sikker.

Gjest Ballerina
Skrevet

Selvfølgelig kjøper jeg den ikke før jeg er helt sikker på at det er den RETTE, men det er jo derfor jeg skal prøve den først :) Så får vi se! Takk for alle svarene jeg har fått! Virkelig greit å se hva andre har gjort :)

Skrevet
Jeg har kjøpt kjole og skal også gifte meg om et halvannet år...

Jeg fant den perfekte kjolen hos Agape, den var bare helt perfekt for meg!

Jeg har kjøpt kjole og slått meg til ro med det. Etter dette har jeg ikke sett på andre kjoler i det hele tatt.

Jeg bare vet at den er rett!

Oppsann, nå kommer jeg dessverre til å spore av litt her. Håper det er greit? :sjenert:

Giftet meg i sommer i kjole fra Agape. De har utrolig fin design! Hvordan ser din ut?

Skrevet
Oppsann, nå kommer jeg dessverre til å spore av litt her. Håper det er greit? :sjenert:

Giftet meg i sommer i kjole fra Agape. De har utrolig fin design! Hvordan ser din ut?

Hei, det er kjole nr 1013 i 2007 kolleksjonen.

Snittet går på midten, det er krystaller/perler i kantene som følger ut til sløret. Draperinger på magen og snøring i ryggen.

Dritlekker!

Detaljene kommer ikke så tydelig fram på bilder, men den er så nydelig...

Bare visste at det ble den kjolen når jeg prøvde den.

Dessuten var det veldig fint å både prøve og handle på Agape, det var Kathrine Sørland selv som hjalp meg og hun var kjempeflink og hyggelig.

De har mange fine kjoler der ja

Hva slags kjole hadde du?

(opps, sorry for drastisk avsporing..)

Skrevet

Kjolen din er helt vakker!

Ja, de er virkelig hyggelige der! Jeg fikk ikke hjelp av selveste Kathrine, men resten av staben var også kjempeflinke :hjertesmil: Kommer alltid til å huske den dagen jeg kom inn i butikken :) Det er en utrolig bra stemning der.

Min kjole ligger under 2006 - 3449 :)

Skrevet

Jeg kjøpte min kjole (også en Agape ;) , 3460 fra 2006 kolleksjonen, så fine dere andres var :) ) i mai i fjor.

Kjøpte den da siden den kunne gå ut av kolleksjonen i år og den satt som et skudd. Jeg var også veldig bevisst på at jeg ikke ville ha tubetopp, så da begrenset utvalget seg drastisk... :)

Har enda ikke angret og kommer ikke til å gjøre det. Kjempefornøyd, og gleder meg til å se min kjære når jeg kommer i kirken.

Men det er helt opp til deg, du har jo god tid da. Prøv den og gjerne en del kjoler til. Er det fortsatt kun denne kjolen ville jeg bestilt den. Klart du kan ha flaks å finne den på salg til høsten. Men skal litt til det da...

Skrevet

Jeg kjøpte min kjole i august 2005 og giftet meg i juli 2006. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...