Multi Skrevet 11. juli 2007 #1901 Del Skrevet 11. juli 2007 Heldiggrisen! Hva slags planer har du for de neste dagene/ukene, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juli 2007 #1902 Del Skrevet 11. juli 2007 Så morsomt!! Kanskje vi kan få til å treffes en gang snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juli 2007 #1903 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei hei vennen Næææhh er siste arbeidsdag i morgen allerede :juhu: så kult Ha en flott kveld Gleder meg til å treffe deg igjen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1904 Del Skrevet 11. juli 2007 Heldiggrisen! Hva slags planer har du for de neste dagene/ukene, da? En uke i Trøndelag neste uke, også en uke på Sørlandet. Etter det skal jeg bare være hjemme og slappe av og ordne det siste til babyen kommer Så morsomt!! Kanskje vi kan få til å treffes en gang snart da? Ja det hadde vært gøy altså Hei hei vennen Næææhh er siste arbeidsdag i morgen allerede :juhu: så kult Ha en flott kveld Gleder meg til å treffe deg igjen. stor Ja, den siste tiden har gått kjempefort Vi skal jo være på Sørlandet en uke, så vi får finne den dagen som passer best. Vi har i utgangspunktet ingen planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juli 2007 #1905 Del Skrevet 11. juli 2007 Vi meldes på sms, vennen, så finner vi en dag eller 2 som passer Blir kjempekos, og jeg er sikker på at godværet og stikker frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1906 Del Skrevet 11. juli 2007 Vi meldes på sms, vennen, så finner vi en dag eller 2 som passer Blir kjempekos, og jeg er sikker på at godværet og stikker frem Er helt sikker på at vi finner en dag eller to ja Satser på finvær ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juli 2007 #1907 Del Skrevet 11. juli 2007 Dere kan jo komme innom her på vei nordover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1908 Del Skrevet 11. juli 2007 Dere kan jo komme innom her på vei nordover Da kjører vi Rv3, for det er raskest. Mannen skal rett fra A til B, ikke noe sommel på veien Tror aldri jeg får med han til å kjøre E6 nordover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juli 2007 #1909 Del Skrevet 11. juli 2007 RV4 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli 2007 #1910 Del Skrevet 11. juli 2007 RV4 da? Ingen som gidder å kjøre den veien vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juli 2007 #1911 Del Skrevet 11. juli 2007 Må man så må man... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli 2007 #1912 Del Skrevet 11. juli 2007 Må man så må man... Nemlig. Har kjørt den veien en gang. Synes det var deilig med en annen vei enn e6 og vi skulle kjøre helt til Ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1913 Del Skrevet 12. juli 2007 RV4 da? Da blir det E6 Gudbrandsdalen, og det vil han ikke Ingen som gidder å kjøre den veien vel.... Må man så må man... Hender vi kjører der når vi er på KVitfjell da. Nemlig. Har kjørt den veien en gang. Synes det var deilig med en annen vei enn e6 og vi skulle kjøre helt til Ålesund. Syns også RV4 er bedre enn E6 når man først skal den veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. juli 2007 #1914 Del Skrevet 12. juli 2007 Her var det mye veiprat. Anbefaler t-banen. God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1915 Del Skrevet 12. juli 2007 Da har jeg vært på siste spinningtimen før ferie/permisjon. Magen begynner å bli litt i veien nå ja, så det er vel like greit Får være flink til å gå turer i sommer istedet, også har jeg strikk så da får jeg trent litt styrke også Starten dagen på jobb med vafler idag. Er faktisk en av gutta som er flink til å lage det innimellom. Også jeg som er så glad i vafler også da. Perfekt siden det er siste dagen min også Nå skal jeg bare pakke ned litt ting i esker, få levert timer , reiseregning og sånne ting, også skal alt være klart til å forlate jobben for en periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1916 Del Skrevet 12. juli 2007 Her var det mye veiprat. Anbefaler t-banen. God morgen! God morgen Har litt blandede følelser for t-banen jeg da, men enig at det er ett greit fremkomstmiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. juli 2007 #1917 Del Skrevet 12. juli 2007 Blandede følelser? Hvorfor det? Men det kommer jo an på hvor man skal hen, det var nok ikke det riktige transportmiddelet for den ruten som ble beskrevet litt lenger oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1918 Del Skrevet 12. juli 2007 Blandede følelser? Hvorfor det? Men det kommer jo an på hvor man skal hen, det var nok ikke det riktige transportmiddelet for den ruten som ble beskrevet litt lenger oppe. Jeg kan skrive om det i hybelen din inne hos Dallandra, nei fader det er Mrs. Darcy nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 12. juli 2007 #1919 Del Skrevet 12. juli 2007 Da kjører vi Rv3, for det er raskest. Mannen skal rett fra A til B, ikke noe sommel på veien Tror aldri jeg får med han til å kjøre E6 nordover Det er faktisk like raskt å kjøre litt lenger øst enn rv 3. Dvs, du starter og slutter på rv3, men det finnes ei anna rute "på midten" som er like kjapp og ikke minst så er det jo kjekt å se litt anna enn den samma evinnelige skogen langs rv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1920 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Det er faktisk like raskt å kjøre litt lenger øst enn rv 3. Dvs, du starter og slutter på rv3, men det finnes ei anna rute "på midten" som er like kjapp og ikke minst så er det jo kjekt å se litt anna enn den samma evinnelige skogen langs rv 3 Det er sant det, det har vi aldri gjort Men går ganske fort gjennom skogene for det er jo mye 90-soner der, og vi ligger vel som regel ikke akkurat på farstgrena Vi bruker ca 8 timer på turen inkl pauser, mens brodern og de bruker 10-11, så denne gangen skal vi lære dem hvordan de skal kjøre Endret 12. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå