Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1841 Del Skrevet 11. juli 2007 Hvor ofte pleier du å trene? God morgen, forresten! Trente 4 ganger i uke før jeg ble gravid, nå blir det 1-3 ganger i uken. God morgen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juli 2007 #1842 Del Skrevet 11. juli 2007 Du har 45 dager til termin . Nå begynner jeg å merke at det nærmer seg. Jeg må nok innrømme at jeg ikke har den samme "fødselen er ikke noe problem i det hele tatt, det er lett" innstillinga som jeg hadde tidligere i svangerskapet. Plutselig dukker det opp tanker om at det kan bli skikkelig slitsomt og andre ting som kan skje uten å gå i detaljer.........men jeg gleder meg fortsatt til fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1843 Del Skrevet 11. juli 2007 Du har 45 dager til termin . Nå begynner jeg å merke at det nærmer seg. Jeg må nok innrømme at jeg ikke har den samme "fødselen er ikke noe problem i det hele tatt, det er lett" innstillinga som jeg hadde tidligere i svangerskapet. Plutselig dukker det opp tanker om at det kan bli skikkelig slitsomt og andre ting som kan skje uten å gå i detaljer.........men jeg gleder meg fortsatt til fødselen Er jeg snart høygravid da Tenker jo mer på fødselen enn tidligere jeg også, men har bestemt meg for å ta ting som de kommer, men være forberedt på at det kan ta tid, og håpe at det egentlig går fort og greit Tenker også endel på at alt ikke skal være bra med barnet, men jeg mister ikke nattesøvnen pga det. Syns uansett det er greit å ha vært inne på tanken slik at man kanskje ikke er helt uforberedt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. juli 2007 #1844 Del Skrevet 11. juli 2007 Du høres sprek ut. Vi har et mål om 2-3 ganger i uka, men nå om sommeren glemmer vi målet en stund. Det frister ikke å trene inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1845 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Prøver å late som jeg er sprek iallefall Det tok litt tid før jeg kom ordentlig igang med jevnlig trening, men når man først har gjort det en stund så blir det en vane, og man merker godt hvis man ikke får trent. Da blir jeg gjerne rastløs. 2-3 ganger i uken er kjempebra det Innetrening på sommeren gjør jeg stort sett bare på morgenen. Endret 11. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. juli 2007 #1846 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva pleier du å trene? Kanskje jeg kan finne litt motivasjon her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juli 2007 #1847 Del Skrevet 11. juli 2007 Er jeg snart høygravid da Tenker jo mer på fødselen enn tidligere jeg også, men har bestemt meg for å ta ting som de kommer, men være forberedt på at det kan ta tid, og håpe at det egentlig går fort og greit Tenker også endel på at alt ikke skal være bra med barnet, men jeg mister ikke nattesøvnen pga det. Syns uansett det er greit å ha vært inne på tanken slik at man kanskje ikke er helt uforberedt. Når er man høygravid? Jeg har også tenkt noen tanker om at ikke alt kan være bra med Trollet eller at det kan skje noe under fødselen, men jeg er akkurat som deg og bekymrer meg ikke unødvendig mye for det. Veldig greit å ha tenkt igjennom tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1848 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva pleier du å trene? Kanskje jeg kan finne litt motivasjon her inne. Spinning og styrketrening Når er man høygravid? Jeg har også tenkt noen tanker om at ikke alt kan være bra med Trollet eller at det kan skje noe under fødselen, men jeg er akkurat som deg og bekymrer meg ikke unødvendig mye for det. Veldig greit å ha tenkt igjennom tanken. Må prøve å finne ut når man er høygravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juli 2007 #1849 Del Skrevet 11. juli 2007 Spurt iss om det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1850 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Så bra Prøvde å søke på nettet, men fant ikke noe klart svar Endret 11. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juli 2007 #1851 Del Skrevet 11. juli 2007 Iss er treig, måtte finne det sjøl : Høygravid Der står det 40 dager før terminen, det er veldig snart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1852 Del Skrevet 11. juli 2007 Iss er treig, måtte finne det sjøl : Høygravid Der står det 40 dager før terminen, det er veldig snart det Herregud, har bare 5 dager igjen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1853 Del Skrevet 11. juli 2007 Eller når jeg regner tilbake fra termin så er det fra 18. juli, og det er 7 dager til, ikke 5. Er vel fordi jeg måtte trekke fra (?) to dager for at tickeren skulle vise riktig. Så da er jeg høygravid om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 11. juli 2007 #1854 Del Skrevet 11. juli 2007 Hvordan går det med den snart høygravide? Må bare si at jeg må ta av meg hatten av den treninga di altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juli 2007 #1855 Del Skrevet 11. juli 2007 Hva slags dato har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1856 Del Skrevet 11. juli 2007 Hvordan går det med den snart høygravide? Må bare si at jeg må ta av meg hatten av den treninga di altså! Det går bare bra med meg Hva slags dato har du termin? 27. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juli 2007 #1857 Del Skrevet 11. juli 2007 ok, da er det 9 dager til jeg er høygravid, og ikke 7 slik jeg tenkte. Er visst flere som har fiksa på ticeren . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1858 Del Skrevet 11. juli 2007 ok, da er det 9 dager til jeg er høygravid, og ikke 7 slik jeg tenkte. Er visst flere som har fiksa på ticeren . Ja, måtte jo det for å få den til å stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1859 Del Skrevet 11. juli 2007 Da er det lunsj! Komer tilbake etterpå, ikke så mye å gjøre på jobben disse siste dagene egentlig. Skal bare skrive noen brev og rydde litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 11. juli 2007 #1860 Del Skrevet 11. juli 2007 Høres ut som om du har rimelig kontroll over jobben nå. Godt å gå ut i ferie/permisjon med god samvittighet! Jeg har allerede nå begynt å forberede meg/organisasjonen på at jeg skal bort.. Have a nice lunch! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå