Annie Skrevet 6. juli 2007 #1761 Del Skrevet 6. juli 2007 Du kunne jo tatt han med hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 6. juli 2007 #1762 Del Skrevet 6. juli 2007 Er alt for sjelden jeg får lagt igjen spor her altså... Men nå er det jammen ikke lenge igjen til den lille er her altså Det regnskyllet høres omtrent ut som det som var her i går, og jeg måtte gå ca 10 meter i det. Kliss gjennomvåt med en gang :dåne: Ha en finfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 6. juli 2007 #1763 Del Skrevet 6. juli 2007 Innom for å ønske deg ei koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. juli 2007 #1764 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei hei, vennen Da er det ikke lenge før hodet fester sei, tenker jeg. ÅÅ guri så spennende det blir fremover. Mobilen min er alltid oppladet, så jeg er klar. Er så stolt at jeg får være sladdris :juhu: kos dere kjempemasse med broderen og familie Blir gøy å høre hva tantebarna sier om magen din. ha en flott lørdag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #1765 Del Skrevet 8. juli 2007 Du kunne jo tatt han med hit Det kunne jeg gjort ja Er alt for sjelden jeg får lagt igjen spor her altså... Men nå er det jammen ikke lenge igjen til den lille er her altså Det regnskyllet høres omtrent ut som det som var her i går, og jeg måtte gå ca 10 meter i det. Kliss gjennomvåt med en gang :dåne: Ha en finfin helg Nei, nå er det ikke lenge igjen Vi slapp å gå ute i regnværet vi da. Heldigvis. Innom for å ønske deg ei koselig helg Takk for det Hei hei, vennen Da er det ikke lenge før hodet fester sei, tenker jeg. ÅÅ guri så spennende det blir fremover. Mobilen min er alltid oppladet, så jeg er klar. Er så stolt at jeg får være sladdris :juhu: kos dere kjempemasse med broderen og familie Blir gøy å høre hva tantebarna sier om magen din. ha en flott lørdag stor Håper h*n har tenkt å holde seg der inne en god stund til da, selv om jeg også håper at tiden skal gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #1766 Del Skrevet 8. juli 2007 Når jeg kom ned for å klippe mannen, så hadde han begynt litt selv han. Dere kan tro han var fin Men kjekt med sånn maskin da, bare å stille inn en lengde og frese over håret Hadde ikke funka på meg gitt. I går var jeg og kjøpte gardiner til barnerommet, ett sengesett til sprinkelsenga og dyne til vogga/vogna. Etter at jeg kom hjem bakte jeg middelhavsbrød, gjorde klar en salat til middag og lagde jordbærsyltetøy av 3 kg bær. Tror nesten ikke jeg satt nedpå før i 17-tia jeg. Og da skal jeg hilse og si at jeg var utrolig sliten. Ble nok litt mye ståing tenker jeg. Idag skal jeg lage syltetøy av de siste 3 kg'ene med jordbræ (kjøpte en kasse i går), også skal jeg legge på sengetøy til gjestene og lage middag til de kommer utpå kvelden en gang. Får se om jeg gidde å bake muffins også kanskje. Skal iallefall ta det litt mer med ro enn jeg gjorde i går Mannen har reist til Sverige da, og kommer ikke hjem før sent på torsdag. Syns alltid det er litt trist når han reiser, men det er egentlig litt deilig å være hjemme alene også. Nå skal jeg surre litt her inne for jeg begynner på dagens gjøremål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. juli 2007 #1767 Del Skrevet 8. juli 2007 Voldsomt så den mannen din farter da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. juli 2007 #1768 Del Skrevet 8. juli 2007 God morgen, vennen Så flink du er da men nå må du ikke slite deg ut vett du!! Har du skrevet handleliste til Sverige da?? De har noe godt i sverige som heter jordgubbskrem, veldig godt. Tar på fløte som vanlig på det. Ha en flott dag, pass på deg selv stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #1769 Del Skrevet 8. juli 2007 Voldsomt så den mannen din farter da!! Ja ikke sant Sånn er det når han er mer enn middels interessert i motorsykkel. God morgen, vennen Så flink du er da men nå må du ikke slite deg ut vett du!! Har du skrevet handleliste til Sverige da?? De har noe godt i sverige som heter jordgubbskrem, veldig godt. Tar på fløte som vanlig på det. Ha en flott dag, pass på deg selv stor stor Har ikke skrevet handleliste nei, er ikke så lenge siden vi var på Harrytur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #1770 Del Skrevet 8. juli 2007 Da har jeg lagd jordbærsyltetøy og fikset senger. Har også sett endel på Tour de France og sovet en dupp. Har tatt en god lang og fikk shavet legger, det trengtes det også, selv om været ikke innbyr til å vise de frem så mye da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #1771 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Har forresten funnet ut når babyen hikker Jeg trodde egentlig den drev og sparket/slo ned mot rumpa mi, men siden den ligger med hodet ned, og disse "sparkene" er helt rytmiske, så er det nok hikking. Det var det jordmora sa. Vittig egentlig Nå skal jeg gå og spise vannmelon og se Tour de France Besøket var ett par timer unna, så ikke noe å stresse med der enda. Endret 8. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. juli 2007 #1772 Del Skrevet 8. juli 2007 Så flink husmor du er, da. Du må gjerne sende noen sånne gener i min retning Men du... Nå skal jeg gå og spise vannmelon Ikke spis meg opp, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. juli 2007 #1773 Del Skrevet 8. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. juli 2007 #1774 Del Skrevet 8. juli 2007 Kos deg masse med besøk Blir koseli. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #1775 Del Skrevet 9. juli 2007 Så flink husmor du er, da. Du må gjerne sende noen sånne gener i min retning Men du... Ikke spis meg opp, da... Var ikke deg da vettu Var en sånn gul en som jeg kjøpte på butikken. Kos deg masse med besøk Blir koseli. stor stor Har kost med med besøk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #1776 Del Skrevet 9. juli 2007 Besøket kom seg da nedover om enn litt sent. Hadde vært en ulykke på E6 ved Espa, så de hadde stått endel i kø. Skulle sagt fra tidligere til meg, så kunne jeg loset dem en annen vei, men sånn er det jo bare noen ganger. De hadde kjøpt dvd for å ha i bilen til ungene, og det hadde vært en slager. Hun eldste til broren min hadde aldri vært så grei å ha med på tur noen gang Ikke det at hun har vært vanskelig før, men hun prater så fælt. Hele tiden! Da er det siste jobbeuke før ferien :juhu: Fint at det er gråvær, for da kanskje jeg klarer å være supereffektiv slik at jeg kan avspasere på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. juli 2007 #1777 Del Skrevet 9. juli 2007 Så bra at alt var slik det skulle på kontrollen . Hvordan var SF-målet ditt? Synes det er det mest spennende jeg . Jeg har kjent hikking i et par ukers tid, veldig morsomt. Trollet kan ha det opptil flere ganger om dagen. Det går faktisk ann å se på utsida også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #1778 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Så bra at alt var slik det skulle på kontrollen . Hvordan var SF-målet ditt? Synes det er det mest spennende jeg . Jeg har kjent hikking i et par ukers tid, veldig morsomt. Trollet kan ha det opptil flere ganger om dagen. Det går faktisk ann å se på utsida også SF-målet er som det alltid har vært, ligger utenfor det grønne feltet. Som jordmora sier hver gang: "Ja, ja. Du er iallfalll ikke for liten" Ser hikkingen utenpå noen ganger ja, men mest kjennes det bare som små dunk ned mot underlivet mitt Endret 9. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. juli 2007 #1779 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er så stille hos kuppmakerne, så jeg kom inn hit med min. Hvordan lager du middelhavsbrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. juli 2007 #1780 Del Skrevet 9. juli 2007 Som jordmora sier hver gang: "Ja, ja. Du er iallfalll ikke for liten" Ikke den mest heldige kommentaren jeg har hørt . Så lenge du ikke har lagt på deg mer enn det du har, så kan jeg ikke skjønne at det er noen vits å si slikt.... Jeg har en veldig smal mage og et eller annet sted må Trollet gjøre av seg, det kan jo være slik med deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå