Jerle Skrevet 5. juli 2007 #1741 Skrevet 5. juli 2007 Å nå nærmer det seg med stormskritt her. Håper du får slappet godt av og kost deg de siste ukene Vi hadde vognen i stua vi og vogga på soverommet. Men det var mest fordi vi ikke hadde fått kjøpt oss seng. Dette gjaldt begge gangene. For søsteren min var jo så frekk at hun gikk hen å fikk barn samtidig som meg, så da måtte jeg jo levere tilbake senga vi lånte av de...
Annie Skrevet 5. juli 2007 #1743 Skrevet 5. juli 2007 Det var det vi også hadde tenkt, men ble plutselig litt usikker Vi har jo både sprinkelseng, vogge og vogn fra starten av vi, så det var derfor jeg begynt eå lure på hvordan vi skulle gjøre det. Hvis vi skal bruke sprinkelsenga fra starten av, så må nok legge noe nedi ja. Kan jo sette vognbaggen oppi også vel :klø: Grunnen til at jeg begynte å vurdere vogga på soverommet, er jo at da kan den lille gynges hvis den gråter og sånn Det kommer neppe til å skje.. H*n blir sikkert tatt opp i senga
Impala Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1744 Skrevet 6. juli 2007 Å nå nærmer det seg med stormskritt her. Håper du får slappet godt av og kost deg de siste ukene Vi hadde vognen i stua vi og vogga på soverommet. Men det var mest fordi vi ikke hadde fått kjøpt oss seng. Dette gjaldt begge gangene. For søsteren min var jo så frekk at hun gikk hen å fikk barn samtidig som meg, så da måtte jeg jo levere tilbake senga vi lånte av de... Tror det skal bli god mulighet til å slappe av den siste tiden ja Hei shnuppa! Har du en bra dag? Hadde en fin dag Det kommer neppe til å skje.. H*n blir sikkert tatt opp i senga Det er ikke usannsynlig at det er det som skjer nei
Impala Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1745 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Herregud for ett skybrudd som kom i går Vi var inne på en matbutikk også hørte jeg en tordensmell,og ute pøsa det jo ned! Når vi kom tilbake til bilene i p-huset flommet vannet inn. Hedligvis stod vi slik til at det gikk greit å komme seg inn i bilene da, var ikke alle som var så heldige. Og når vi kjørte ut, så var det fullt kaos, for da gikk det plutselig ikke an å kjøre inn i p-huset. Leste i avisen at de hadde evakuert p-huset, så vi dro nok derfra i riktig tid ja. Fikk en skikkelig vannsprut av en bil i høyrefila i en tunnel like eterpå og da hadde jo jeg selvfølgelig ikke på vindusviskerne. Flaks at jeg ikke kjørte fortere, for det kunne jo gått galt. Så jo ingenting Men ida gskinner og det er meldt en fiin dag Skal til jormor kl 13:30, så er tidlig ferdig på jobb også. Perfekt timing Endret 6. juli 2007 av Impala
Pi@ Skrevet 6. juli 2007 #1746 Skrevet 6. juli 2007 Æsj skal du ikke til jm før 1330 . Jeg bruker å ta time på morran jeg, så kan jeg sove en time ekstra
Impala Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1747 Skrevet 6. juli 2007 Æsj skal du ikke til jm før 1330 . Jeg bruker å ta time på morran jeg, så kan jeg sove en time ekstra Hun er vist der bare ett par dager i uka, og da var det ikke så mye å velge i. Morgentimene var opptatt, så da tok jeg så sent som mulig. Nesten håpløst for meg å stikke av midt på dagen for det tar jo 45 minutter en vei
Pi@ Skrevet 6. juli 2007 #1749 Skrevet 6. juli 2007 Hun er vist der bare ett par dager i uka, og da var det ikke så mye å velge i. Morgentimene var opptatt, så da tok jeg så sent som mulig. Nesten håpløst for meg å stikke av midt på dagen for det tar jo 45 minutter en vei Det samme for min del. Eller jeg har bare 25min en vei fra jobb. Aller mest derfor jeg har tatt timer på morran.
Flying Skrevet 6. juli 2007 #1750 Skrevet 6. juli 2007 Æsj, så ekkelt føre i går da. Er livredd vannplaning jeg, når det er slik. Lykke til hos jordmor!
angelou Skrevet 6. juli 2007 #1751 Skrevet 6. juli 2007 Har jo egentlig sverget å holde meg unna KG idag Men, så skal jo du til jordmor - så da må jeg snike meg inn og ønske deg lykke til der, og ei fin helg! Nå er det snart ferie, og ute skinner Livet er herlig ja!
Liljen Skrevet 6. juli 2007 #1752 Skrevet 6. juli 2007 Hei hei vennen Lykke til hos jordmoren. Perfekt timing ja Nå har drittværet kommet hit og. God start på en ferie ja God helg vennen. stor
Annie Skrevet 6. juli 2007 #1753 Skrevet 6. juli 2007 (endret) :juhu!! Endelig sol, og Prinsessa vil bade. Så nå skal vi straks avgårde. Det blåser bikkjer og katter, men hva gjør man ikke for en 9 åring som har vært "innestengt" i regnværet Glemte å ønske deg lykke til hos jordmor Endret 6. juli 2007 av Annie
Impala Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1756 Skrevet 6. juli 2007 God morgen! Morgenfuglen Det samme for min del. Eller jeg har bare 25min en vei fra jobb. Aller mest derfor jeg har tatt timer på morran. Ja, jeg pleier det hos lege og tannlege og sånn, men var ikke like enkelt hos jordmora da. Æsj, så ekkelt føre i går da. Er livredd vannplaning jeg, når det er slik. Lykke til hos jordmor! Ikke noe morsomt føre nei, men det gikk da bra Har jo egentlig sverget å holde meg unna KG idag Men, så skal jo du til jordmor - så da må jeg snike meg inn og ønske deg lykke til der, og ei fin helg! Nå er det snart ferie, og ute skinner Livet er herlig ja! Akkurat nå er livet helt på topp Hei hei vennen Lykke til hos jordmoren. Perfekt timing ja Nå har drittværet kommet hit og. God start på en ferie ja God helg vennen. stor Idag har vi fint vær da, men jeg skal jo jobbe enda en uke, og de melder ikke så bra fremover heller, så da får jeg gjort det jeg skal på jobb. Håper jeg iallefall :juhu!! Endelig sol, og Prinsessa vil bade. Så nå skal vi straks avgårde. Det blåser bikkjer og katter, men hva gjør man ikke for en 9 åring som har vært "innestengt" i regnværet Glemte å ønske deg lykke til hos jordmor Går da an å bade selv om det blåser, det er jo ikke kaldt Håper det gikk fint hos jordmor Det gjorde det God helg! Takk det samme
Impala Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1757 Skrevet 6. juli 2007 Jordmordtimen gikk kjempefint Fint blodtrykk og fin urinprøve. Babyen ligger med hodet ned, og det var ikke festet enda, men det var jo litt tidlig også da. Er bare glad for at den ligger med hodet ned jeg, og håper den har tenkt å fortsette med det Fikk låne ett par filmer. En om svangerskap og fødsel, og en om den første tida med babyen. Vet ikke om mannen min rekker å se de, men jeg skal iallefall se de Har gjort rent i huset idag, så nå kan det bare komme besøk. Min bror med familie kommer på søndag og skal være en natt på vei videre sørover. Blir gøy å treffe dem igjen, har ikke sett dem siden påsken Tipper tantebarna kommer til å være interessert i magen Hun minste hadde sagt til mamma en dag hun passet dem, sånn helt ut av det blå: "Jeg tror Impala får en gutt. Men det kan jo også bli ei jente"
Daria Skrevet 6. juli 2007 #1758 Skrevet 6. juli 2007 Hun minste hadde sagt til mamma en dag hun passet dem, sånn helt ut av det blå: "Jeg tror Impala får en gutt. Men det kan jo også bli ei jente" Smart jente
Impala Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1759 Skrevet 6. juli 2007 Smart jente Helgardering vi nå jeg si
Impala Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1760 Skrevet 6. juli 2007 Da skal jeg gå og klippe mannen med sånn maskin Og det trengs!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå