Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Stakkars Impala... nå er det mye mobbing for skrifeleifer her :troest:

Det er ikke vondt ment altså, jeg synes bare det er litt morsomt..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg må innrømme jeg stusset lenge på hva en tuetur kunne være..

Helt til jeg så du hadde skrevet utetur i et annet innlegg. Da falt brikkene på plass. :ler:

Godt du ksønte det da :ler:

Stakkars Impala... nå er det mye mobbing for skrifeleifer her :troest:

Kanskje babyen ikke hadde det helt bra i går den heller?

Godt at du er bedre i dag da. Ha en fin helg :klem:

Har det fint nå iallefall, begge to :)

Det er ikke vondt ment altså, jeg synes bare det er litt morsomt..

:kose:

Tåler litt mobbing jeg altså, er ikke så nærtagende ;)

Innom for å ønske deg en god helg! :klem:

Takk for det :)

GOD HELG SNUPPA!! :klem:

God helg! :klem:

God helg til Impalavennen! Håper du er i form i helga. :)

Takk for det. Formen har vært bra ja :)

God helg Impala og babyen! :klem:

Good helg!

Blitt ny du da :-D

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har jo ikke tid til å innom her i helgene jo :ler:

Lørdag var jeg på shopping, også var vi en tur til på IKEA. Fikk kjøpt gardiner til soverommet vårt, og da måtte vi jo ha gardinstenger på IKEA. Kjøpte også ett skap + noen småtiing. Hylla vi skal ha på badet hadde de ikke nå heller :sur:

I går tok vi helgevasken. Pleier å ta den på torsdager, men da var jo ikke jeg i form, også har det vært så mye annet i helgen også, så den ble litt utsatt. Har fått låne endel klær av mannens nevø, så de sorterte vi også på søndag. Mye som var gammelt og slitt, men også endel som vi kan bruke. Har pelt ut gutteklær som kan brukes også, i tilfelle det blir en gutt :)

Vi har også fått låne vugge av dem, så det blir fint :) Må bare finne ny madrass til den, for den som var var skumgummi, og så ganske slitt ut.

Formen har vært fin i helgen da. Eneste jeg sliter litt med nå, er at jeg får vondt i venstre hofte når jeg ligger lenge på venstre side om natta, og det er jo yndlingssiden min: sur:

Får håpe det går seg til.

Blir bare en kjappe runde her nå, for det kommer en ny kollega kl 08, som jeg har ansvaret for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

:kyss:

Hørtes ut som ei travel, men fin helg :klem:

Ja, den har vært det gitt. Men ikke så travel at det har vært slitsomt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat spist middag, og mannen ville ta seg en strekk på sofaen, så da havna jeg her gitt :)

Vi skal rydde litt i 2. etasje etterpå, og montere opp det skapet vi kjøpte slik at vi får ett inntrykk av hvordan barnerommet blir seende ut, og hva vi får plass til. Har en sovesofa som skal stå der inne foreløpig, men den må vi sikkert flytte om noen år.

Veide meg faktisk idag også, pleier jo ikke å huske og gjøre det, og status er 32 + 2 og opp nesten 12 kg. Tror egentlig ikke det er så illle, selv om det høres helt forjævlig ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke ille i det hele tatt Impala!!! Jeg la på meg det dobbelte!!! Det kaller vi ille!!! :ler:

Men så har jeg tatt av meg 16 kg på 3 uker da... Så da går det jo an :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! I am home.. :klem:

Nå har jeg oppdatert meg her inne hos deg. Skal ta en liten KG runde, før jeg må få gjort andre ting. Godt å lese at formen er fin! Men guri så fort tiden går! Du skal jo snart føde du!!! 12 kg er da akkurat passe det. Ha en fin dag så lenge, så stikker jeg innom litt senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ille i det hele tatt Impala!!! Jeg la på meg det dobbelte!!! Det kaller vi ille!!! :ler:

Men så har jeg tatt av meg 16 kg på 3 uker da... Så da går det jo an :smile:

Godt å høre at det ikke er ille da :)

Hei vennen! I am home.. :klem:

Nå har jeg oppdatert meg her inne hos deg. Skal ta en liten KG runde, før jeg må få gjort andre ting. Godt å lese at formen er fin! Men guri så fort tiden går! Du skal jo snart føde du!!! 12 kg er da akkurat passe det. Ha en fin dag så lenge, så stikker jeg innom litt senere!

Ja, nå går tiden fort her :ler:

Er såååå spent på å høre hvordan du har hatt det altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom en snartur i drittværet :sur:

Herregud som det regner. Måtte ut en tur i sted også selvfølgelig. Ble litt våt i håret ja :ler:

Var og trente styrke før jobb idag, og på torsdag er det morgenspinning. Går fremdeles greit å trene, men neste uke er siste uke på treningssenter, for da begynner jeg jo ferie :)

Har fått fryst medlemsskapet mitt fra midten av juli og ut året. Håper jeg kan komme igang igjen før det da, men de sa det var bedre å ta litt i for det var lettere å åpne det tidligere enn å måtte forlenge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene!

30+2? Jeg skjønner ikke at tiden går så fort.

Har du begynt å 'telle ned' andre veien? Sånn at du tenker hvor lenge det er igjen istedet for hvor langt du er på vei? Det gjorde jeg husker jeg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å telle ned fra uke 26 husker jeg, da var det ikke å telle oppover som gjaldt nei!

Så flink du er som trener. Det må være deilig å være i så god form så blir nok fødselen lettere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene!

30+2? Jeg skjønner ikke at tiden går så fort.

Har du begynt å 'telle ned' andre veien? Sånn at du tenker hvor lenge det er igjen istedet for hvor langt du er på vei? Det gjorde jeg husker jeg.

:)

Det er jo 32+4 idag da :)

Teller ned ja :Nikke:

Jeg begynte å telle ned fra uke 26 husker jeg, da var det ikke å telle oppover som gjaldt nei!

Så flink du er som trener. Det må være deilig å være i så god form så blir nok fødselen lettere også.

Begynte å telle ned når det ble 32 uker, for da var det 8 uker/2 måneder igjen :)

Håper at treninga skal ha innvirkning på fødselen ja :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...