Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Kan jo være lavt blodsukker, eller lavt blodtrukk kanskje? Ikke veit jeg - håper det går over iallefall. Kanskje det hjelper å sove litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, svimmelhet er ikke noe gøy. Går liksom ikke an å legge seg ned og slappe av heller, for verdens snurrer allikevel...

Får håpe du kommer deg greit gjennom dagen. Alltid kjedelig å måtte droppe ting man har lyst til :tristbla:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner liksom å nærme seg nå ja, når du har vært på omvisning og greier.

Under siste svangerskap var jeg en del svimmel også. Det var blodtrykket som var litt høyt. Det var ikke noe fare, men veldig ubehagelig, holdt på å svime av over disken på jobben husker jeg.

Mette-Marit slapp jo å representere og gå i selskap når hun hadde det samme. Det er forskjell på folk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette-Marit slapp jo å representere og gå i selskap når hun hadde det samme. Det er forskjell på folk. :ler:

Definitivt :ler: Men til gjengjeld hadde sannsynligvis du slippet å få det brettet ut i VG Og Se&hør om du hadde svimt av... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentli har jeg lyst til å bruke hele innlegget og alle smilyenen på :klem: til deg, for det fortjener du, men da kan jeg ikke bruke andre smilyer siden de har begrenset på 20 eller noe.. :ler:

Tuuuuuusen takk for gode støttemeldinger på sms, vennen. Du er bare helt fantastisk.

Gleder oss masse til juli ;), det skal bli helt topp!!

store store :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet egentlig ikke.

Hadde litt plager med det for en god del år siden, men da ble jeg også kvalm. Legen den gang mente at det kunne være visur på balansenerven, men det har aldri blitt en vedvarende plage, så jeg har ikke fulgt det opp.

Pleier uansett ikke å merke det mer enn en dag.

Går greit å være på jobb foreløpig da :)

Det jobber litt tregt her i dag, måtte lese det mange ganger før jeg forsto det... :murvegg::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den måtte jeg lese flere ganger også. Trodde først det skulle stå visir, men da ble det nesten verre. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være lavt blodsukker, eller lavt blodtrukk kanskje? Ikke veit jeg - håper det går over iallefall. Kanskje det hjelper å sove litt?

Sov når jeg kom hjem ja, og idag er jeg helt fin igjen :)

Uff, svimmelhet er ikke noe gøy. Går liksom ikke an å legge seg ned og slappe av heller, for verdens snurrer allikevel...

Får håpe du kommer deg greit gjennom dagen. Alltid kjedelig å måtte droppe ting man har lyst til :tristbla:

Kom meg gjennom dagen, men måtte droppe tueturen da :tristbla:

Det begynner liksom å nærme seg nå ja, når du har vært på omvisning og greier.

Under siste svangerskap var jeg en del svimmel også. Det var blodtrykket som var litt høyt. Det var ikke noe fare, men veldig ubehagelig, holdt på å svime av over disken på jobben husker jeg.

Det er virkelig forskjell på folk ja :ler:

Definitivt :ler: Men til gjengjeld hadde sannsynligvis du slippet å få det brettet ut i VG Og Se&hør om du hadde svimt av... ;)

Det er jeg glad for at jeg slipper iallefall.

Hvem vet? :ler:

Såpass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendis-Loffen? :overrasket::ler:

:ler:

Neida, jeg bare tuller.

Sikker ;)

Regnet med det ;) Men egentlig kan man jo ikke vite her inne.. :ler:

Mange man ikke vet hvem er eller hva de heter i virkeligheten, og kjendiser er vel egentlig vanlige folk de også :)

Egentli har jeg lyst til å bruke hele innlegget og alle smilyenen på :klem: til deg, for det fortjener du, men da kan jeg ikke bruke andre smilyer siden de har begrenset på 20 eller noe.. :ler:

Tuuuuuusen takk for gode støttemeldinger på sms, vennen. Du er bare helt fantastisk.

Gleder oss masse til juli ;), det skal bli helt topp!!

store store :klem:

Er bare glad for at jeg kan være til hjelp jeg :)

Vi gleder oss også til juli :)

Det jobber litt tregt her i dag, måtte lese det mange ganger før jeg forsto det... :murvegg::hoho:

Skjønte du ikke den :ler:

Den måtte jeg lese flere ganger også. Trodde først det skulle stå visir, men da ble det nesten verre. :hoho:

:ler:

Har endret skriveleifen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ingen utetur på meg i går :tristbla:

Var ikke så dårlig at je gikke kunnet dra, men siden vi skulle ut i båt endel timer, så måtte jeg droppe det. Har liksom ingen mulighet til å bare dra hjem da.

Spiste middag og la meg på sofaen og sov litt. Ble bedre utpå kvelden, selv om jeg var slapp, men idag er jeg helt fin igjen :)

Så da er det som det pleier å være. Varer maks en dag. Glad jeg ikke har det ofte, og siden jeg ikke har det ofte, har jeg som sagt ikke giddet å finne endelig ut av hva det skyldes.

Sover litt dårligere om natta nå. Skjønner egentlig ikke hvorfor. Kanskje det bare er det at det er litt varmt på soverommet :klø:

Er ikke trøtt på dagtid da, så jeg får nok den søvnen jeg trenger, og nå er det helg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier også å tenke sånn, at hvis det går over etter en dag er det sikkert ikke noe farlig. Man har jo dager der man er i dårlig form ellers også, kanskje disse bare forsterker seg når man er gravid?

Hurra for snart helg :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å tenke sånn, at hvis det går over etter en dag er det sikkert ikke noe farlig. Man har jo dager der man er i dårlig form ellers også, kanskje disse bare forsterker seg når man er gravid?

Hurra for snart helg :tommel:

Tror det er viktig å ikke tro at selv om man ikke er helt i form en dag, så trenger det jo ikke å skyldes graviditeten.

Nå skal det jo sies at jeg syns babyen var rolig i går da, men det tok seg da virkelig opp når jeg hadde lagt meg. Var ikke noe tvil om at det stod bra til der inne da nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg gjennom dagen, men måtte droppe tueturen da :tristbla:

Jeg må innrømme jeg stusset lenge på hva en tuetur kunne være..

Helt til jeg så du hadde skrevet utetur i et annet innlegg. Da falt brikkene på plass. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Impala... nå er det mye mobbing for skrifeleifer her :troest:

Kanskje babyen ikke hadde det helt bra i går den heller?

Godt at du er bedre i dag da. Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...