Impala Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #1621 Del Skrevet 25. juni 2007 Ganske bra vær idag egentlig, god temperatur, og sola skinte til og med når jeg kom hjem Det har vært ett par tordensmell allerede, og himmelen er ganske mørk borti horisonten, så det sprøs om det ikke kommer mer Får derfor ta en kjapp runde her inne nå, sånn i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #1622 Del Skrevet 25. juni 2007 Møtte forresten en kollega av meg som har termin dagen før meg idag. Hennes mage er myyyye større enn min Og jeg som har trodd at magen min er stor, for jordmor har sagt det, samt at jeg har ligget godt over SF-kurven. Da er den kanskje ikke det likevel da. Det er hennes andre svangerskap så det kan vel ha litt og si?? Hun venter forresten en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. juni 2007 #1623 Del Skrevet 25. juni 2007 Herregud, han er jo gal Det har visst vært mange oversvømte kjellere, og ett sted måtte det dykkere til for å redde en bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. juni 2007 #1624 Del Skrevet 25. juni 2007 Tordenskrall her også nå... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #1625 Del Skrevet 25. juni 2007 Prøvde å finne link, men det stod nok bare i papirutgaven av avisen. Tordenskrall her også nå... :kaffe: Ser de mørke skyene komme nærmere her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. juni 2007 #1626 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har jagd de bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #1627 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har jagd de bort! Å jasså :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #1628 Del Skrevet 25. juni 2007 Puh, er 27 grader oppe her jeg sitter, og det er det som skal bli barnerommet. Men nå står det ikke oppe noe vindu heller da Skal heller gå og lese mer i boken jeg holder på med. Regner med at jeg blir ferdig med den før mannen kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. juni 2007 #1629 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei hei og god morgen 27 grader er ganske varmt ja, men det hadde sikkert hjulpet å sette opp vinduet Hadde mannen hatt en flott tur?? Ha en super dag, vennen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juni 2007 #1630 Del Skrevet 26. juni 2007 Var det godt å få hjem mannen i går? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #1631 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei hei og god morgen 27 grader er ganske varmt ja, men det hadde sikkert hjulpet å sette opp vinduet Hadde mannen hatt en flott tur?? Ha en super dag, vennen. stor Mannen hadde en fin tur, men hans syns ikke noe særlig om England egentlig da. Var det godt å få hjem mannen i går? :rødme: Yepp, selv om han kom sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #1632 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hva har skjedd med KG nå da?? Er jo rødt overalt nesten :klø: Må vel inn på Ris og Ros og se. Mannen var ikke hjemme før 01:15!! Det hadde vært veiarbeid overalt (de kom fra Torp), og de hadde bl.a. brukt 45 minutter gjennom Drammen Jeg la meg i normal tid jeg da, men når jeg vet han skal komme hjem så får jeg jo ikke sove. Så det ble vel 3 timers søvn natt til i går. Men det gikk helt fint det, var ikke noe spesielt trøtt i går, bare litt på slutten av arbeidsdagen. Endret 27. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #1633 Del Skrevet 27. juni 2007 Bra at det ikke bare var hos meg KG så grusomt ut nå I kveld skal vi på omvisning på sykehuset med jordmora vi går til. Blir sikkert greit å se hvordan det ser ut der tenker jeg, selv om jeg går glipp av en gratis middag på en finere restuarant inni Oslo I morgen skal jeg ut med noen tidligere kolleger etter jobb. Først en liten båttur på fjorden, før vi drar inn til Aker brygge for å spiste litt. Gleder meg til det, alltid hyggelig å treffe de igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. juni 2007 #1634 Del Skrevet 27. juni 2007 Blir spennende med omvisning på sykehuset da Selv om du går glipp av en gratis middag mener jeg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #1635 Del Skrevet 27. juni 2007 Blir spennende med omvisning på sykehuset da Selv om du går glipp av en gratis middag mener jeg Ha en fin dag Ja, jeg syns det er greit å ha sett hvordan det er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juni 2007 #1636 Del Skrevet 27. juni 2007 Omvisning på sykehuset fikk jeg aldri tilbud om. Mulig det bare er på enkelte sykehus de gjør sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #1637 Del Skrevet 27. juni 2007 Omvisning på sykehuset fikk jeg aldri tilbud om. Mulig det bare er på enkelte sykehus de gjør sånt? Det aner jeg faktisk ikke. Vi har ikke fått noe tilbud om svangerskapskurs, så mulig det er dette :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juni 2007 #1638 Del Skrevet 27. juni 2007 Nei det fikk ikke vi heller. Kan hende det er forskjell fra kommune til kommune, men litt rart det også egentlig.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #1639 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Nei det fikk ikke vi heller. Kan hende det er forskjell fra kommune til kommune, men litt rart det også egentlig.. :klø: Syns også det er rart ja. Men nå er det jo forskjeller på hvor mange svangerskapskontroller det er også da, selv om det har kommet nye retningslinjer Endret 27. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #1640 Del Skrevet 27. juni 2007 Nei, da skal jeg snart reise fra jobb, så jeg rekker å lage litt mat før vi skal på omvisningen. Den varer vist fra 17:30-20:30. Blir spennende å se hva vi får info om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå