Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj! Torden er ikke noe gøy når en er alene. Her har været endelig lettet og vi ser :sol::hoppe:

Skal si du har fått gjort litt i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden er ikke noe gøy nei... :troest:

Nei, det er ikke det.

Usj! Torden er ikke noe gøy når en er alene. Her har været endelig lettet og vi ser :sol::hoppe:

Skal si du har fått gjort litt i dag da!

Har lettet her også. Har faktisk vært litt sol idag også, men ikke så lenge av gangen :ler:

Syns egentlig jeg burde gjort mer. Føles som jeg bare har sittet på rompa i hele dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg gå og lese litt mer tenker jeg.

Holder på med en bok av Tom Egeland, men husker ikke hva den heter. Har lest to andre av ham tidligere, denne er eldre, og handler om en seriemorder som sender filmer av de han dreper til en tv-reporter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tordenvær er noe av det verste jeg vet. Jeg har mest lyst til å dra dyna laaangt over hodet slik at jeg ikke ser noe som helst mens det holder på. Men det blir for varmt og klamt, så jeg kniper øynene hardt igjen i stedet.

Mannen min synes tordenvær er såååå koselig, så der får jeg ikke mye støtte.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da hadde jeg vel kommet frem i morgen en gang da :ler:

Tenkte ikke tråkkesykkel da dumma!! :erter::ler:

:sjenert: Elsker tordenvær jeg da...

Jeg også! Neste år vi jeg ha telt ute, sånn at jeg kan sitte ute og nyte tordenværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Elsker tordenvær jeg da...

Du er gal :overrasket:

:ler:

Tordenvær er noe av det verste jeg vet. Jeg har mest lyst til å dra dyna laaangt over hodet slik at jeg ikke ser noe som helst mens det holder på. Men det blir for varmt og klamt, så jeg kniper øynene hardt igjen i stedet.

Mannen min synes tordenvær er såååå koselig, så der får jeg ikke mye støtte.. :forvirret:

Mannen min syns heller ikke torden er noe ille, men jeg tror han skjønner at jeg ikke liker det.

Tenkte ikke tråkkesykkel da dumma!! :erter::ler:

Får jo ikke plass i kjøredressen, eller på sykkelen lenger :tristbla:

Tordenvær er blant de tingene som får meg til å ønske at jeg ikke bodde alene... :sjenert:

:klem:

Gratulerer med under 9 uker igjen til termin. :hoppe:

:klem:

Takk det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke noe torden i natt, så jeg har sovet godt :)

Ser i nettavisene idag at det har vært endel vann rundt omkring i Oslo-området i går ja. Glad jeg ikke var ute og kjørte bil jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo pleier å sitte på verandaen og se på tordenværet han, for han synes det er så morsomt :overrasket: Tullete mannfolk :ler:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover også fint over tordenvær... :sjenert: Våkner ikke selv om det høres ut som huset ramler ned :ler:

Tom Egeland kommer forresten med ny bok til høsten. Om han samme albinoen fra Sirkelens ende. :hoppe: jeg gleder meg!

Håper du får en fin og tordenfri dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Jeg syns og tordenvær er helt forferdeli. Teller sekunder og greier jeg ... :sjenert: Mannen derimot sover ekstra godt når det tordner :ler:

Er det i dag mannen din kommer hjem??

Ha en flott dag :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min syns heller ikke torden er noe ille, men jeg tror han skjønner at jeg ikke liker det.

Får jo ikke plass i kjøredressen, eller på sykkelen lenger :tristbla:

Pokker... :sur:

Heldigvis ikke noe torden i natt, så jeg har sovet godt :)

Ser i nettavisene idag at det har vært endel vann rundt omkring i Oslo-området i går ja. Glad jeg ikke var ute og kjørte bil jeg.

Svogeren min var i Oslo i går, og han har aldri sett så mye vann noengang! Det var elver på 10-15 meters bredde og 34-40 cm dype på motorveien!! :overrasket:

Sambo pleier å sitte på verandaen og se på tordenværet han, for han synes det er så morsomt :overrasket: Tullete mannfolk :ler:

Sånn er jeg også. Nå hørte jeg et skrall her, men det ble med det ene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, han er jo gal :ler:

Jeg sover også fint over tordenvær... :sjenert: Våkner ikke selv om det høres ut som huset ramler ned :ler:

Tom Egeland kommer forresten med ny bok til høsten. Om han samme albinoen fra Sirkelens ende. :hoppe: jeg gleder meg!

Håper du får en fin og tordenfri dag :klem:

Sirkelens Ende har jeg lest ja. Bra det kommer en ny bok da :)

Den jeg leser nå heter forresten Trollspeilet.

Hei vennen :)

Jeg syns og tordenvær er helt forferdeli. Teller sekunder og greier jeg ... :sjenert: Mannen derimot sover ekstra godt når det tordner :ler:

Er det i dag mannen din kommer hjem??

Ha en flott dag :)

stor :klem:

Ja, det er idag han kommer hjem, men ganske sent, rundt kl 23 tror jeg.

Pokker... :sur:

Svogeren min var i Oslo i går, og han har aldri sett så mye vann noengang! Det var elver på 10-15 meters bredde og 34-40 cm dype på motorveien!! :overrasket:

Sånn er jeg også. Nå hørte jeg et skrall her, men det ble med det ene...

Det har visst vært mange oversvømte kjellere, og ett sted måtte det dykkere til for å redde en bil :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...