Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Sukk.. Er inne pål NAV skjønner du.. Men mista litt motet.. Jeg legger det litt til side til over ferien jeg.. Sikkert masse spørsmål etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk.. Er inne pål NAV skjønner du.. Men mista litt motet.. Jeg legger det litt til side til over ferien jeg.. Sikkert masse spørsmål etter hvert..

Gjør det du, så kan vi ta en runde på det når du føler du er klar for det.

For som jeg sa ,så har du enda kjempegod tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som blir svette av permisjonssøknaden her ser jeg....... Har utsatt det til over ferien jeg også :sjenert:

Ikke noe vits i å stresse for mye med det, det ordner seg alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo begynne å lese på sidene til NAV.

Også må dere finne ut om jobbene deres betaler lønna (og om dere da også får det som evt. er over 6G) eller om dere får den fra NAV i permisjonstida(da kun opp til 6G). Det tror jeg har betyding for de fleste om de velger 80 eller 100% dekning.

Vi har valgt 100% lønn, også bruker jeg mye av ferien min for å forlenge permisjonen. Så da vil vi kunne være hjemme med den lille til uti august, forutsatt at den ikke blir født alt for tidlig da.

Vi kan diskuterer dette på msn en gang når du har fått litt mer klarhet i ting :)

Og du har enda gooooo tid.

Godt å høre at vi har gooood tid! :ler: Jeg ringte forresten sekreteren vår nå. Jeg er jo den eneste jenta i firmaet, så jeg fikk trufet igjennom at jeg skal ha betalt av arbeidsgiver.. Tror jeg er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at vi har gooood tid! :ler: Jeg ringte forresten sekreteren vår nå. Jeg er jo den eneste jenta i firmaet, så jeg fikk trufet igjennom at jeg skal ha betalt av arbeidsgiver.. Tror jeg er fornøyd med det.

Det skal du være fornøyd med ja, for da får du jo lønna som du pleier :)

Sjekk også om du får ferieopptjening som vanlig. Det får man heller ikke om man får penger av NAV.

Jeg som er statsansatt får også lønna mi (også det over 6G), samt full opptjening av ferie, og det er jo grunnen til at vi kan ta 100%dekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trufet liksom.. :ler:

Jeg har jo en del tillegg jeg da, som jeg sikkert ikke får.. Vet ikke.. Glemte å høre. Men går ut i fra at det er grunnlønnen jeg får og ikke provisjonen også. Må sjekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trufet liksom.. :ler:

Jeg har jo en del tillegg jeg da, som jeg sikkert ikke får.. Vet ikke.. Glemte å høre. Men går ut i fra at det er grunnlønnen jeg får og ikke provisjonen også. Må sjekke..

Det er ikke sikkert du får alle tilleggene nei, men det kan jo hende de er greie :)

Uansett er det bedre enn å få pengene fra NAV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også lønn av arbeidsgiver - og er veldig glad for deg, virker som om det blir litt greiere da. Er ansatt i kommunal sektor, vet noen av dere om man får fullt med feriepenger da? eller får man bare for tre måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også lønn av arbeidsgiver - og er veldig glad for deg, virker som om det blir litt greiere da. Er ansatt i kommunal sektor, vet noen av dere om man får fullt med feriepenger da? eller får man bare for tre måneder?

Burde det ikke være likt som i Staten da?

Sjekk med personalavdelingen din du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har babyen drevet og presset seg oppover i magen kjennes det ut som. Den kommer jo ikke noe lengre opp enn det :ler:

Litt ubehagelig faktisk, men det gir seg heldigvis fort igjen. Kanskje den driver og strekker seg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får trykke den nedover. Vise hvem som er sjefen!! :ler:

Det hender jeg gjør det da :sjenert:

Når jeg sier til mannen min at jeg gjør det så sier han at jeg må slutte å plage h*n. Og h*n sikkert kommer til å huske det når den blir voksen, og minne oss på det :ler:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender jeg gjør det da :sjenert:

Når jeg sier til mannen min at jeg gjør det så sier han at jeg må slutte å plage h*n. Og h*n sikkert kommer til å huske det når den blir voksen, og minne oss på det :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg straks komme meg hjemover.

Skal innom Plantasjen på veien da, i finværet. De skal vist ha stauder på tilbud. Trodde jo ett par av de vi kjøpte tidligere avgikk medddøden, men nå har det kommet nye grønne blader, så de lever i beste velgående :)

Har jo lit tplass å fylle på med planter på, så da er det greit å kunne kjøpe de på tilbud.

Kommer garantert mer innom denne helgen, enn jeg vanligvis gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å :klem: på verdens beste Impala. Fordi du er den du er :)

Kos deg i helgen, og hils masse.

Her hilses det også fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å :klem: på verdens beste Impala. Fordi du er den du er :)

Kos deg i helgen, og hils masse.

Her hilses det også fra ;)

Takk for den vennen :)

ha en super helg :)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantasjen utgikk for her høljer det ned, og de staudene står jo ute. Gidder ikke gå og handel ting som er våte, og i tillegg bli våt selv :ler:

Dro istedet innom ett shoppingsenter, men der var det så mye biler at jeg gadd ikke lete etter p-plass en gang. Får dra dit i morgen istedet.

Var innom postkontoret og hentet Lammeskinnet og Mei Tai'en jeg bestilte tidligere, så da er det i hus :)

Kjøpte meg ferske reker på butikken + jordbær, så i kveld skal jeg kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...